[Terkini]’Bkti Terakhir Abg Azuan..’ 3 Sekeluarga & Petugas LPT M4ut Dirmpuh Lori K0ntena Di LPT1.

TEMERLOH – Empat ma.ut dalam kejadian kemaIangan melibatkan empat buah kenderaan di Kilometer 135.7 Lebuh Raya Pantai Timur (LPT) 1 menghala ke Kuantan awal pagi tadi.

Mngsa yang ma.ut dalam kejadian kira-kira jam 3.26 pagi itu ialah tiga penumpang kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Proton Exora dan seorang pemandu trak tunda LPT yang dikenali sebagai Mohd Azuan.

Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan PenyeIamat Malaysia (JBPM) Pahang, Ismail Abdul Ghani berkata, kemaIangan itu melibatkan sebuah lori kontena, sebuah Proton Exora, sebuah Proton Waja dan sebuah trak tunda yang dalam perjalanan ke arah Kuantan.

 

“Dalam kejadian itu lori kontena dipercayai terba.bas dan mermpuh trak tunda yang sedang mengangkat kenderaan jenis Proton Exora yang r0sak di tepi lebuh raya serta turut mermpuh kereta Proton Waja yang berhenti di tepi jalan.

“Akibat rmpuhan treIer menyebabkan Proton Exora jtuh ke dalam ga.ung dengan kedalaman kira-kira 12 meter,”katanya di sini hari ini.

Menurutnya tiga penumpang Proton Exora yang terdiri daripada dua wrga emas dan seorang remaja m.aut selain lelaki dewasa yang merupakan pemandu trak tunda turut terk0rban.

Katanya mngsa yang mninggaI dunia di serahkan kepada pihak poIis dan kesemua mngsa dibawa ke hspital untuk tindakan lanjut.

Sumber: KOSMO! ONLINE

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini]’Bkti Terakhir Abg Azuan..’ 3 Sekeluarga & Petugas LPT M4ut Dirmpuh Lori K0ntena Di LPT1."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*