[VIDEO] “Gabriel Dalam Dilemma” – Gelagat Anak Emma Maembong Makan Ais Cream Cu1t Hati Ramai

Umum mengetahui bahawa kanak-kanak dengan ais krim tidak dapat dipisahkan, kanak-kanak sangat mengemari ais krim dan apabila mereka sudah dapat memakan ais krim, mula la kanak- kanak itu akan terlebih aktif dan sukar dikawal.

Ais krim adalah makanan yang mengandungi gula yang banyak dan ramai juga ibu bapa yang tidak suka bila anak- anak mereka suka memakan ais krim. Bukan kerana ianya tidak baik untuk kesihatan kanak- kanak yang masih pada usia yang kecil tetapi kerana kanak- kanak akan hyper aktif.

Lain pula yang berlaku kepada anak lelaki kesayangan Emma Maembong iaitu Shariq Gabriel yang kelihatan sangat menggemari ais krim. Gabriel telah memakan kesemua ais krim itu sehingga habis tetapi gelagatnya yang mengantuk ketika hendak menghabiskannya menarik perhatian warganet.

Mana taknya kan, selalunya kanak- kanak ini kalau sudah diberikan ais krim, bertambah- tambah aktif jadinya tetapi Gabriel pula lain, gelagatnya yang sangat mengantuk ketika hendak menghabiskan ais krim itu membuatkan warganet tergelak samada hendak menghabiskan air krim atau hendak sambung tidur.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ⭐️lima’s little prince ⭐️ (@shariqgabriel)

Bila diterjah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang memuji kecomelan wajah gabriel dan kelakar pun ada komen beberapa orang warganet. Selain itu ramai yang bertanya di ruangan komen itu samada gabriel hendak makan atau tidur dan atau hendak makan dan tidur dalam masa yang sama. Macam- macam ragam gabriel ni.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : https://www.instagram.com/shariqgabriel/

Be the first to comment on "[VIDEO] “Gabriel Dalam Dilemma” – Gelagat Anak Emma Maembong Makan Ais Cream Cu1t Hati Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*