Ada Yang Kata Dia Bvkan lsl4m, Akhirnya Yasmin Aziz Dik3cam Netizen Gara-Gara Terseb4r Video Bercivm Dan PeI0k Kekasih

Gara-gara video 4ksi me$ra dengan teman lelaki yang merupakan pemain import kelab TRW Kelantan FC, nama penyanyi Yazmin Aziz kembali p4nas di media sosi4l.

Hangat bercinta

Menerusi rakaman video yang dimuat naik di TikT0k, Yazmin dan teman lelakinya, Nixon Guylherme Brizolara berkongsi momen berpelvkan dan bercivm tanpa segan silu.

Penyerang kelahiran Brazil itu turut menulis kapsyen; ‘Always with you my baby’ dengan berlatar belakangkan muzik ‘Angle Baby’ nyanyian asal Troye Sivan.

Selain itu, pemilik nama Yazmin Aldwin Abdul Aziz turut menlnggalkan komen; ‘ I love you.’

Difahamkan, momen bahagia itu dirakam ketika pasangan ini bersiar-siar di Batu Caves Gombak dan Genting Highland Pahang.

Bukan isl4m ke ?

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netlzen mula menlnggalkan pelbagai re4ksi. Ada segelintir yang mula mempertik4ikan agama bekas peserta Big Stage musim keempat.

Namun, ada juga warganet yang memohon agar mendoakan yang baik-baik untuk pelakon filem Bunga dan Kayu.

Lihat video:

Ber4ninya Yazmin Aziz, siap berbiklni

Sebelum ini dia ditegur kerana keakraban dengan sahabat baiknya, Daniel Chuer yang dikatakan agak berlebih-lebihan dan berpelvkan sana-sini.

Terbaharu, dia sekali lagi ditegur kerana memuat naik foto penampilan berani mati iaitu dengan memakai bikini dalam Instagram.

Memang lain macam sungguh keber4nian bekas peserta Big Stage musim keempat ini. Ketika artis lain bukan main ber4ksi kalau ada foto pelik-pelik, dia pula okey sahaja untuk berkongsi perangai begitu kepada umum.

Apabila sudah memuat naik foto sebegitu, berduyun-duyunlah menegur agar dia simpan sahaja foto tersebut dan tidak perlu dikongsi kepada umum.

“Orang dah ramai kenal, berpakaian biarlah ikut cara di Malaysia bukan Hawaii,” tegur netlzen.

“Kawan baik, sangat s3ksi. Jangan begini ya, jaga avrat,” komen seorang lagi netlzen.

Harap Yazmin belajar daripada kesilapan, bukan semua boleh dikongsi dalam media sosi4l ya.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:TikTok @nixonguylherme9/Ob/kosmo/achikdia.com

Be the first to comment on "Ada Yang Kata Dia Bvkan lsl4m, Akhirnya Yasmin Aziz Dik3cam Netizen Gara-Gara Terseb4r Video Bercivm Dan PeI0k Kekasih"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*