“Terlalu Tervk Pihak Ketiga Punya Bvli Dia…” – Neelofa Pertah4n Puteri Sarah S4man Wanita G4nggu Rumah T

Umum mengetahui baru-baru ini pelakon, Puteri Sarah telah memfailkan tind4kan di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur terhadap seorang wanita yang did4kwa kekasih kepada suaminya, Syamsul Yusof.

Menerusi video yang dimuatnaik di Instagram, Puteri Sarah akui sudah berfikir panjang sebelum memfailkan tindakan terhadap wanita yang cuba mengganggu suami dan rumah tangganya.

“Sebelum buat keputusan ni saya berfikir panjang mengenai apa yang akan berlaku pada saya, perkahwinan dan keluarga saya.

Saya buat semua ini untuk diri sendiri dan keluarga saya. Sampai bila saya hendak kena pijak macam ini?”-Kata Puteri Sarah

Akui Puteri Sarah Sangat Sabar & Tetap Mahu Jaga Aib Suami

Apa yang mencvri perh4tian adalah video yang dimuatnaik oleh Puteri Sarah turut mendapat komen dari usahawan dan selebriti terkenal, Neelofa menyifatkan Puteri Sarah adalah seorang individu yang sangat sabar dan tetap mahu menjaga aib suami selepas apa yang telah berlaku terhadap mereka.

“I sendiri tak sanggup lagi nak digest apatah lagi u yang kena lalui. Memang u seorang yang terlalu sabar dan kuat. One thing yang i amat-amat terk3san. Despite apa jadi u sangatlah nak jaga rumah tangga u, u jaga aib suami u, u banyak mengalah.

Moga Allah gantikan segala kesakitan, kepedihan, setiap air mata you yang mengalir kepada kebahagiaan yang berterusan. Amin.”-Kata Neelofa

 

via Instagram Puteri Sarah

“Terlalu Teruk Pihak ketiga Punya Buli Dia..”

Dalam pada itu, Neelofa menceritakan bahawa dia dan Puteri Sarah banyak berbual mengenai apa yang sedang berlaku sebelum ini dan mengakui apa yang telah dilakukan oleh pihak ketiga terhadap Puteri Sarah adalah terlalu teruk.

“Kita borak banyak about this, sampai at what point i dah tak tahu nak share advice apa, sebab terlalu teruk pihak ketiga punya buli dia towards you. Masa tu orang ramai tak tahu lagi. “-Kata Neelofa

via Instagram Puteri Sarah

Puteri Sarah menerusi Insta Stories turut memberi penjelasan terhadap pihak peguam yang mewakilinya bukanlah peguam yang mewakili Pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun.

Malah, Puteri Sarah menyatakan bahawa peguam yang mewakilinya adalah Datuk Haji Akberdin Bin Abdul Kader, Siti Natasha Binti Basheer Hassan, dan Ummi Kartini Binti Abd Latiff.

Kita doakan yang baik-baik sahaja buat Puteri Sarah agar k3s yang sedang berlaku berjalan dengan l4ncar

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: Murai.my

Be the first to comment on "“Terlalu Tervk Pihak Ketiga Punya Bvli Dia…” – Neelofa Pertah4n Puteri Sarah S4man Wanita G4nggu Rumah T"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*