“Ya, Saya & Alya Iman Sudah Berp1sah”- Bekas Kekasih Minta Orang Ramai H3nti Buat Andaian Bvruk

Hubungan cinta pelakon dan anak kepada pelakon Allahyarham Azmil Mustapha iaitu Alya Iman dengan duda kepada dua orang anak, Ridhwan Rosli telah berakhir selepas dua tahun bersama.

Sudah Berp1sah

Berita itu dikongsi sendiri oleh Ridhwan menerusi Instagram Stories menjelaskan ianya bukan salah sesiapa dan mereka masih berkawan baik.

“Ya, saya dan @alyimn berp1sah. Ia bukan salah sesiapa. Ia adalah keadaan. Kami masih berkawan baik dan kami berdua menghargainya.”-Kata Ridhwan

Henti Beri Andaian Bvruk

Bekas kekasih kepada pelakon ‘7 Minggu Sebelum Kahwin’ itu turut meminta orang ramai agar berhenti memberikan andaian burvk terhadap mereka yang harus melakukan perubahan untuk menjadi individu yang lebih baik.

“Saya harap tiada sesiapapun akan mempunyai sebarang andaian burvk kerana ia adalah keadaan di mana kami harus berkembang dan melakukan perubahan dakan kehidupan kami untuk menjadi individu yang lebih baik.

Maaf, Alya memang banyak berlakon drama tapi kiteorang tak break macam dalam drama.”-Jelas Ridhwan

via Instagram Ridhwan Rosli

Di akhir penjelasannya, Ridhwan mengatakan bahawa mereka masih mengambil berat dan menyayangi antara satu sama lain tetapi bukan sebagai pasangan romantik.

Terdahulu, nama Alya Iman pernah menjadi perhatian selepas bertunang dengan seorang ahli perniagaan yang memegang status suami sehingga digelar sebagai perosak rumah tangga oleh isteri ahli perniagaan tersebut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: https://murai.my/

Be the first to comment on "“Ya, Saya & Alya Iman Sudah Berp1sah”- Bekas Kekasih Minta Orang Ramai H3nti Buat Andaian Bvruk"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*