“Anda Telah Memf1tnah Saya”- Sharnaaz Ahmad Tegvr……..

Pelakon, Sharnaaz Ahmad tampil memberikan tegVran terhadap sebuah portal terkenal yang dikatakan telah memfitn4hnya berhubung k3s tahan4n rem4n melibatkan dirinya berhubung d4akwaan menC3derakan orang awam di sebuah kondominium di Segambut dua minggu lalu.

“Itu Semua Adalah Benda-Benda Karvt”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad)

Sharnaaz menerusi video yang dimuatnaik di Instagram malam tadi menjelaskan bahawa dia tidak melakukan sebarang kek3rasan seperti menumbvk, memij4k, men3ndang perut orang lain seperti yang diuar-uarkan orang ramai.

“Mamu ingin tegaskan kepada anda semua di sini. Demi Allah, Mamu tidak menvmbuk, mem1jjak perut, menc4kik, men3ndang perut.

Itu semua adalah benda-benda karvt. Jangan percaya dan Mamu yakin Mamu tak buat.”-Jelas Sharnaaz

Tegur Portal Terkenal

Tambahnya lagi, menerusi Insta Stories, Sharnaaz dilihat memberikan tegvran terhadap sebuah portal berita terkenal dengan menyatakan bahawa dirinya telah difitn4h oleh pihak terlibat, malah turut “berseloroh” dengan menuntut buah durian sebanyak 10 kilogram untuk dihantar kepadanya.

“Kepada pihak @mstaronlineofficial. Anda telah memf1tnah saya. Jadi dengan ini, saya menuntut 10 kilo durian musang king dihantar pada saya dengan kadar segera. Boleh contact manager saya. Jangan buat lupa no tepon pulak..”-Kata Sharnaaz

via Instagram Sharnaaz Ahmad

Terdahulu, Sharnaaz Ahmad telah dibebaskan tah4nan reman selama tiga hari dengan jaminan polis pada 20 Jun lalu atas d4kwaan telah menc3derakan seorang penghuni di kondominium di Segambut dua minggu lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: https://murai.my/

Be the first to comment on "“Anda Telah Memf1tnah Saya”- Sharnaaz Ahmad Tegvr…….."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*