J4ngan Dengar Cerita Sebelah Pihak Saja – SM Faisal

Ahli perniagaan terkenal, Datuk SM Faisal SM Nasimuddin meminta agar tidak hanya mendengar cerita sebelah pihak berhubung tndakan und4ng-und4ng yang dihad4pinya dengan bekas isteri mengenai hak lawatan anak mereka.

SM Faisal berkata, beliau dinaf1kan masa untuk bersama anak-anaknya sejak bercer4i dengan Emilia Hanafi enam tahun lalu walaupun per1ntah mahkmah memberinya hak melawat.

“Saya tidak dapat luangkan masa bersama anak-anak sejak enam tahun lalu, sekalipun pada hari raya dan hari lahir.

“Tahu tak betapa traum4nya (saya)?” katanya ketika dihubungi Harian Metro, hari ini.

Sementara itu, pegvam mewakili SM Faisal, Datuk Akberdin Abdul Kader berkata, pasangan itu sudah bersetuju anak-anak mereka akan dihantar ke kediaman mereka sebelum ini di Serene Kiara, Kuala Lumpur, bukan ke tempat lain seperti didkwa Siti.

Katanya, Faisal tidak mendes4k dan menunggu untuk bertemu anak-anaknya di rumah bapa Emilia di Kajang, tetapi bekas isterinya itu engg4n membenarkannya.

“Faisal juga membuat lap0ran p0lis setiap kali gag4l bertemu anak-anaknya seperti dibenarkan oleh mahkmah.

“Kami gesa pengkr1tik, termasuk Siti Kasim, supaya mengk4ji fakta kes ini sebelum membuat dkwaan palsu dan mengel1rukan orang ramai. Mal4ng juga ada media yang gag4l melap0rkan 1su ini secara adil dan objektif,” katanya.

Terdahulu, Emilia menjalani hukman penjar4 di Penjar4 Wanita Kajang bermula hari ini atas kesalahan gag4l mematuhi perintah Mahkmah Tinggi Syariah di sini mengenai tarikh lawatan tiga anaknya.

Emilia yang memakai jubah putih hadir ke mahkmah ditemani keluarga, sahabat dan penyokong.Peguam syarie yang mewakili Emilia, Nazri Yahya berkata, anak guamnya akan menjalani hukvman di Penjar4 Wanita Kajang bermula hari ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:Harian Metro

Be the first to comment on "J4ngan Dengar Cerita Sebelah Pihak Saja – SM Faisal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*