[Terkini] ‘Tlada Lagi lbu Ayahku..’ Suami lsteri MninggaI, 4WD Jtuh G4ung KemaIngan Di LPT.

Kuantan: Dua ma.ut manakala dua lagi ced.era selepas pacuan empat roda yang dinaiki terba.bas di Kilometer 192.6 Lebuhraya Pantai Timur (LPT) menghala ke Kuala Lumpur, di sini, hari ini.

Mngsa yang ma.ut ialah Abd Talib Akob, 73, dan Fuziah Mohd Marzuki, 62, yang masing-masing dari Taman Muhibbah, Jerantut.

Dua yang selamat dan mengalami keced.eraan ialah Muhamad Taufik Abd Talib, 34, dan Noor Syafiyana Ahmad Sobri, 32.

Pegawai Perhubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Pahang, Zulfadli Zakaria berkata, seramai 13 pegawai dan anggota BaIai Bomba dan Penyelamat Taman Tas, di sini, bersama dua jntera berge.gas ke tempat kejadian sebaik menerima panggilan pada jam 5.29 petang.

Katanya, berdasarkan Iaporan, kemaIangan membabitkan sebuah pacuan empat roda jenis Mitsubishi Triton yang terba bas dan jtuh ke dalam ga.ung sedaIam tiga meter.

“KemaIangan menyebabkan dua penumpang mninggaI dunia di tempat kejadian manakala dua lagi mengalami keced.eraan,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Beliau berkata, myat diserahkan kepada poIis manakala dua lagi menerima rwatan.

Salam tkziah dan al fatihah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Tlada Lagi lbu Ayahku..’ Suami lsteri MninggaI, 4WD Jtuh G4ung KemaIngan Di LPT."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*