Terima Banyak Kata2 P0sitif, Faizal Tahir Rasa Selesa Dikurniakan ‘Anak Syurga’

Penghujung tahun lepas, penyanyi dan komp0ser terkenal, Faizal Tahir telah selamat menimang cahaya mata ketujuh.

Faizal juga ada berk0ngsi khabar gembira itu di media s0sial dengan mengucapkan rasa syukur diatas kel4hiran bay1 tersebut.

Setelah hampir beberapa bulan kelahiran anak ketujuhnya, Faizal Tahir baru sempat bercerita panj4ng lebar berkenaan cahaya mata yang lahir pada Disember 2021.

Menurut penyanyi itu, dia dan isteri telah dikurniakan se0rang lagi anak perempuan yang diberi nama Maryam Tahirah binti Ahmad Faizal.

Tambahnya lagi, kelahiran Maryam ini sang4t istimewa kerana telah disahkan sebagai ‘anak syurga’ yang mempunyai sindr0m d0wn.

Walau bagaimanapun, dia sama sekali tid4k berasa terbeban dan telah bersedia dari segala h4l sejak d0ktor mengesan beberapa k0mplikasi terhadap kandung4n isterinya.

Dalam pada itu, aktivis kemanusi4an terbabit juga akui yang dia tid4k pun menyorok h4l tersebut dan sering berk0ngsi ke4daan anaknya kepada sahabat handai, rakan sekerja serta ahli keluarga.

Apa yang membuatkannya lebih selesa menerima ‘anak syurga’ itu adalah kata-kata p0sitif daripada semua pih4k yang tak henti-henti memberikan semangat buatnya sekeluarga.

Perk0ngsian Faizal menerusi Instagram tersebut sememangnya memberikan inspir4si kepada ramai. Rata-rata warg4net turut tak henti mendoakan agar penyanyi itu serta keluarga,

terus semangat dalam menempuhi kehidupan baru bersama ‘anak syurga’ yang pastinya memberikan mereka seribu satu keistimewaan di dvnia dan diakhirat.


Sumber: Inst4gram Faizal Tahir via MEDIA VIRAL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Terima Banyak Kata2 P0sitif, Faizal Tahir Rasa Selesa Dikurniakan ‘Anak Syurga’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*