Al-Fatihah, Kata Ter4khir Adik Naqil Azka Sebelum Ditemui Lem4s Di Parit Depan Rumah, “Bila Besar Nanti Abang Nak Ada Rumah Bes4r.”

PARIT BUNTAR – “Bila besar nanti abang hendak ada rumah besar,” itulah kata-kata terakhir Naqil Azka Muhamad Isa, 6 tahun, yang ditemukan mati lem4s ketika memancing di parit depan rumahnya di Sungai Burung, Tanjung Piandang di sini, semalam.

Bapa mngsa, Muhamad Isa Saman, 33 tahun, berkata ketika kejadlan difahamkan anak svlung dari 2 beradik itu memancing ikan puyu bersendlrian di depan rumah sekitar pukul 1 tengah hari.

“Semasa kejadlan, saya berkerja di Pulau Pinang dan hanya mengetahui kejadian itu dari adik ipar yang menemuinya dalam keadaan ter4pung bersama peralatan memancing.

“Dia selalu memancing ikan puyu di parit itu. Tidak sangka pula begini jadinya,” katanya dihubungi hari ini.

Dalam pada itu juga Ketua Polis Daerah Kerian, Superintendan Mazuki Mat berkata pihaknya menerima lap0ran kejadian pada pukul 3.15 petang.

Menurutnya m4yat dibawa ke H0spital Parit Buntar dan bed4h siasat mengesahkan mngsa m4ut disebabkan lem4s dan kes diklasifikasikan sebagai mat1 mengejut.

ANTARA UCAPAN TAKZIAH WARGAMAYA:

Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat adik Naqil.

Sumber HM via metroarticles

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Al-Fatihah, Kata Ter4khir Adik Naqil Azka Sebelum Ditemui Lem4s Di Parit Depan Rumah, “Bila Besar Nanti Abang Nak Ada Rumah Bes4r.”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*