(Video) Inilah wanita yang dimar4hi kakl0ng, kecantikan akak 7E jadi bualan. -“Patut kak l0ng jeles…”

Sejak dua ke tiga menjak ini, tul4r di media s0sial akan isv memb4bitkan se0rang wanita bergel4r kak l0ng apabila dia membuat on4r di kedai bersama anak lelakinya.

Kej4dian itu menerima tentangan dan kec4man hebat daripada kal4ngan n3tizen sehingga akhirnya wanita itu meng4lah dan akui kesilapannya kerana keterl4luan dalam tind4kan.

Akak 7E buat ramai terpegun

Berikutan kes$ itu, siapa sangka akhirnya akak 7E masuk ‘line’ apabila dia memu4t naik sebuah vide0 bersama staf yang lain di Tikt0k pula.

Dalam sor0tan yang dik0ngsikan oleh pemilik akaun, kelihatan dua 0rang staf perempuan dan se0rang staf lelaki yang mana masing-masing menutup mulut mereka sew4ktu vide0 dirak4m.

“Masih lagi tersenyum”

Turut disertakan dalam entri tersebut memaklumkan bahawa mereka masih ber0perasi seperti biasa walaupun kedai diser4ng kak l0ng, malah pel4nggan juga masih ramai.

“Patut kak l0ng ger4m…”

Ini lah dia 0rangnya…

http://tambahkeju.com/wp-content/uploads/2022/03/d7f921d8ea35f61bc16eb70ad14255e7.mp4?_=1

Perk0ngsian itu sekaligus menghuraikan segala tanda tanya n3tizen akan pemilik suara di dalam vide0 sebelum ini , bilamana staf yang meng4wal situasi tenang sahaja walau beberapa kali dibid4s.

Bukan itu sahaja, rata-ratanya juga tid4k putus memuji kecantikan mereka.



Sumber :Redaksi via trendingkini / tiktok via http://tambahkeju.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "(Video) Inilah wanita yang dimar4hi kakl0ng, kecantikan akak 7E jadi bualan. -“Patut kak l0ng jeles…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*