(Vide0) B4yi Baru Usia 3 Hari Dah Diberi Makan Biskvt. Allahu, Ini Yang Terj4di Kepada Bayi Tersebvt

Setiap ibu bapa pasti mahukan yang terbaik untuk anak-anak mereka. Namun, lain j4dinya jika ada campur tangan terutama ibu bapa atau mentua.

Baru-baru ini tul4r vide0 dik0ngsikan se0rang pengguna TikT0k yang melu4hkan rasa kecew4 apabila anaknya yang baru berusia 3 hari disu4p biskut M4rie 0leh ibu mertu4nya.

Wanita itu turut ber$edih apabila anaknya bengk4k d4da berikutan disu4p biskut tersebut 3 kali sehari oleh ibu mertu4nya.

“Di mukanya banyak bintik-bintik mer4h. Saya sapu guna tepung kanji. Setelah itu dad4nya bengkak sebab baru tiga hari tetapi sudah disuap biskvt sebanyak tiga kali sehari,” jel4s wanita itu.

Menerusi perk0ngsian lain, wanita itu mengatakan dia sudah menegvr ibu mertu4nya sebaliknya dia pula yang dim4rahi.

Dalam pada itu, wanita itu berk0ngsikan kead4an anaknya kini semakin pulih dan anaknya itu kini berusia 4 bulan.

Diharap perk0ngsian wanita itu dapat dij4dikan pengaj4ran buat ibu bapa diluar sana kerana bayl hanya boleh menerima makanan pej4l apabila berusia 6 bulan.

VIDE0 BOLEH KE TIKT0K : @yustiiimdv

SUMBER: TikTok Yustiiimdv via Gulapop via Kotak News

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "(Vide0) B4yi Baru Usia 3 Hari Dah Diberi Makan Biskvt. Allahu, Ini Yang Terj4di Kepada Bayi Tersebvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*