(Video) Sayang nak tingg4l rutin ke masjid, Saharul Ridzwan belum sedia kembali berl4kon… Risau tak mampu solat awal waktu

Sebut sahaja nama pel4kon, Saharul Ridzwan pasti sudah begitu diminati pemin4t drama tempatan dengan hasil lakon4nnya yang tidak dinafikan sang4t baik.

Malah dr4ma yang dibintangi pel4kon ini sentiasa h4ngat dibvalkan pemin4t walaupun digandingkan dengan mana-mana pel4kon sekalipun.

Baru-baru ini, setelah lama menyepi dalam dvnia l4konan, Saharul Ridzwan berkata dia kini sedang berjinak-jinak dalam bidang perniagaan.

Menurut Saharul atau Mohd Saharul Ridzwan Hashim, 33, sungguhpun rindu untuk beraksi di depan kamera, namun buat masa ini dia memilih untuk mendekatkan diri kepada Allah.

“Saya pun tak tahulah nak cakap, mungkin gerak hati kot buatkan saya nak berubah. Saya nak belajar solat jemaah di masjid serta belajar ikut sunnah Nabi dengan berniaga.

“Untuk kembali berlakon, saya okey sekiranya ia tidak melanggar batas. Bukan itu saja, kena juga ambil kira proses itu seperti macam mana nak jaga pandangan mata.

“Selain itu bolehkah kita solat tepat pada waktu? Tapi ini adalah kelemahan saya, bukan salah sesiapa,” katanya kepada mStar.

Video:

Untuk makluman, Saharul Ridzwan dan isteri, Deena Emir mendirikan rumah tangga pada 16 September 2016. Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata iaitu Muhammad Luth Ali, 3, dan Fateema Azzahra yang kini berusia dua bulan.

Komen netizen:

Sumber: Mstar via

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "(Video) Sayang nak tingg4l rutin ke masjid, Saharul Ridzwan belum sedia kembali berl4kon… Risau tak mampu solat awal waktu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*