“Kalau tak cantik kena pandai, baru orang kenal” – Ramai Wanita Boleh ‘Relate’ Dengan Video Ini

Pernah tak anda lihat situasi di mana individu yang mempunyai rupa yang mempunyai kelebihan berbanding individu yang lain. Inilah apa yang kita panggil beauty privilege atau keistimewaan kecantikan.

Baru-baru ini, seorang wanita yang dikenali sebagai Mira ada berkongsi satu video berkenaan keistimewaan kecantikan yang dialaminya.

Video itu turut menghadiri Mira yang sedikit sebak dan mengelap air mata ketika berada di satu tempat yang kelihatan seperti perpustakaan.

Sambung Mira, ramai yang berkata dia mempunyai ramai rakan. Namun, dia berkata ia adalah sebaliknya. Realitinya, ramai yang hanya mesej gadis ini untuk meminta jawapan kepada tugasan kerja mereka.

Perkongsian ini ternyata menyentuh hati ramai wanita di luar sana yang turut pernah mengalami nasib sama.

Ramai Boleh relate!

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet tidak kira lelaki mahupun wanita turut bersetuju dengan kenyataan ini dan mengaku mereka pernah terkesan dengan beauty privilege ini.

Sumber :Lobak merah via https://bulletin50times.com/

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "“Kalau tak cantik kena pandai, baru orang kenal” – Ramai Wanita Boleh ‘Relate’ Dengan Video Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*