Habis S4kit2 Badan, Achey Disangka Dem4m Denggi. Sekali Bila Test Lain Sakitnya

Pelawak terkenal, Achey Bocey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah, 35 sememangnya dilihat sebagai seorang selebriti yang bekerja keras.

Ada sahaja aktiviti yang dilakukan daripada hantarannya di media sosial. Dia juga sememangnya tidak lokek berkongsi tentang sehari-hari di Instagram terutamanya untuk peminat serta peluang untuk mempromosikan perniagaan.

Wakilkan suami minta maaf

Walau bagaimanapun, muat naik terbaru di Instagramny membuatkan ramai berasa khuatir dengan tahap kesihatan pelawak tersebut yang dimaklumkan oleh isteri dalam keadaan kurang sihat.

Demam tinggi dan sakit2 badan

Isterinya, Noor Hasanah Yahya atau Anne mewakilkan suaminya untuk memohon maaf kepada mana-mana pihak andai ada kerja yang tertangguh memandangkan Achey tidak berapa sihat dan sedang menerima rawatan.

Dalam perkongsian Anne lagi, pelawak berkenaan mengalami demam tinggi dan badan sakit-sakit. Namun, selepas beberapa kali melakukan ujian saringan Covid-19, keputusan didapati negatif.

Demam beransur baik, masih lagi lemah

Selepas mendapat rawatan dan menerima suntikan ubat, Achey kelihatan beransur pulih namun masih lemah. Isterinya meminta untuk terus berehat seketika memandangkan dia terlalu penat bekerja dan kurang berehat sejak kebelakangan ini.

Positif C0vid

Assalamualaikum ramai tanya, ramai mendoakan, tapi saya mmg tak larat 2hari lepas…harini semakin baik… terima kasih dan maaf jika saya menyusahkan ramaiii orang… termasuk kerja2 yang dah di lock tarikhnya

Semoga cepat sihat Achey

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, ramai yang meninggalkan komen dengan mendoakan agar Achey terus diberi kesihatan dan pulih seperti biasa.

Mereka juga meminta agar selebriti itu banyakkan berehat memandangkan dia ‘rancak’ menguruskan perniagaan dan aktiviti seni walaupun jarang di kaca televisyen.

Lekas​sembuh sahabat

Rehat Chey, kesihatan diutamakan

sumber: http://trendingsangat.pw/

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Habis S4kit2 Badan, Achey Disangka Dem4m Denggi. Sekali Bila Test Lain Sakitnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*