‘ Selmat Jlan L0ng..’ Shafiq Dijmput IIahi P4cuan 4WD Terper0s0k BeIak4ng I0ri R0ti.

Tapah: Lelaki ma ut apabila kenderaan pacuan empat roda dipandu mermpuh sebuah Iori membawa buy tan roti di Kilometer (KM) 312.2 Iebuh Raya Utara Selatan (PLUS) arah utara, dekat sini, malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam, mngsa, Shaik Shafiq Shaik Abdul Halim berusia 31 tahun ma ut di tempat kejadian akibat prah.

Ketua PoIis Daerah Tapah, Superintendan Wan Azharuddin Wan Ismail berkata, kejadian membabitkan dua kenderaan iaitu Toyota Hilux dan sebuah Iori membeli tan roti.

“Hasil si asatan awal mendapati ketika kejadian, Iori yang dipandu oleh seorang lelaki berusia 53 tahun dalam perjaIanan menu.ju ke utara.

“Tiba di tempat kejadian, dipercayai Iori beli tan roti terbabit diIanggar di bahagian beIakang oleh sebuah kenderaan pacuan empat r0da dipandu mngsa yang menu ju ke arah sama.

“Akibat peIanggaran terbabit, mmngsa yang beralamat di Perai, Pulau Pinang mengaIami kecede raan prah sebeIum disahkan mninggaI dunia di tempat kejadian,” katanya dalam kenyataan media, hari ini.

Menurutnya, pemandu Iori tidak mengaIami kecede raan.

Wan Azharuddin berkata, myat mngsa dihantar ke Unit F0rensik Hspital Tapah dan be dah si asat masukkan hari ini seIepas terima uj1an C0vld-19.

Katanya, k.es disi asat mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

Salam tkziah dan al fatihah.

Sumber: hm via dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘ Selmat Jlan L0ng..’ Shafiq Dijmput IIahi P4cuan 4WD Terper0s0k BeIak4ng I0ri R0ti."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*