“Patutlah Diam”-Ibu Terkejut Lihat Anak Buat ‘CPR’ Pada Ikan Mentah

Tidak dinaf1kan, budak kecil sememangnya mempunyai telat4h dan gelag4t yang mampu mengh1burkan ramai orang. Walaupun kadangkala mood sw1ng mereka sampai, tetapi kebanyakan waktu yang lain past1nya dipenuhi dengan telat4h lvcu dan menghibvrkan.

Boleh dikatakan, keluarga yang mempunya1 kanak-kanak atau budak kecil di rumah me$ti banyak kali mera$ai $uasana rumah yang lebih kec0h dan mer1ah.

Menerusi vide0 yang telah dimuat naik di TikT0k oleh seorang wanita dikenal1 sebaga1 Pipie Eycka, berk0ngsi m0men yang tidak akan dilup4kan apabila melihat anaknya berma1n dengan ikan ment4h!

Anaknya dikatakan mengambil ikan tersebut secara diam-diam dan menyangka ianya sebuah ma1nan. Menerusi vide0 tersebut dapat dilihat kanak-kanak itu menc1um ikan tersebut.

Dia sendiri ambil ikan tu tanpa pengetahuan saya, dia fik1r ikan itu ma1nan

Difahamkan, selepas kejad1an berkenaan wanita itu seger4 membersihkan anaknya untuk memast1kan kebersihan terjag4.

Video ini di ambil secara tidak sengaja ya, selepas saya stop record, saya terus bagi mandi anak saya untuk kebersihan

Lebih menarik lagi apabila netizen mengatakan bahawa anak kedua mereka turut mempunyai gelagat yang sama seperti anak wanita berkenaan. Walau bagaimanapun, si ibu menyatakan yang anak kedua sememangnya panjang akal dan sering melakukan perkara yang tidak dijangka. Ada juga yang berseloroh kanak-kanak itu sebenarnya sedang melakukan bantuan pernafasan kepada ikan.

Video yang berdurasi selama 18 saat itu meraih lebih 266 ribu tontonan dan mendapat lebih 16 ribu tanda suka.

VIDEO

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warga net terhibur dengan video yang dikongsikan. Malah ada di antara mereka yang turut berkongsikan pengalaman mereka sebagai ibu melayan telatah anak masing-masing.

Sumber: Pipie Eycka

Be the first to comment on "“Patutlah Diam”-Ibu Terkejut Lihat Anak Buat ‘CPR’ Pada Ikan Mentah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*