“Kat Luar Macam Pondok, Kat Dalam Macam Villa”- Lelaki Belanja View Rumah Buat Ramai Tak Percaya.

Rumah adalah sesuatu yang sangat berharga bagi manusia. Rumah merupakan tempat untuk kita berlindung dari hujan dan panas. Dapat memiliki rumah sendiri adalah satu anugerah berharga dalam kehidupan seharian kita. Rumah yang besar, mewah dan penuh kelengkapan adalalah idaman bagi setiap insan yang bergelar manusia.

Sebuah video yang memaparkan seorang lelaki menunjukkan isi rumah kayu miliknya yang kelihatan sederhana dari luar telah menjadi tul4r di media s0sial.

Namun, ketika lelaki tersebut menunjukkan bahagian dalam rumahnya itu, ramai warganet yang terceng4ng melihat apa yang terdapat di dalamnya.

Dalam vide0 itu, lelaki tersebut menunjukkan sebuah rumah kayu yang kelihatan biasa di luar, tetapi memiliki keselesaan yang tidak di$angka didalamnya.

Pada awalnya, pemuda itu memperlihatkan bahagian depan rumahnya yang terd1ri daripada pintu kayu dan dind1ng yang diperbvat daripada papan serta z1nk berk4rat.

    

Bahagian hadapan rumah juga kelihatan dipenuhi dengan batv-b4ta yang ber$elerak di atas tanah.Ketika lelaki itu membuka pintu, pemandangan yang berbeza daripada yang disangka kelihatan. Dapat dilihat bahawa terdapat lantai yang telah siap berjubin berwarna krim serta dinding yang telah dicat dengan warna putih di bahagian dalamnya.

 

Kemudian, lelaki itu telah memperlihatkan sebuah bilik bersih dan selesa mengandungi perabot seperti bilik h0tel, bermula daripada t1lam besar lengkap dengan alas katil, almari pakaian, meja solek, dan penghawa dingin.

Turut dipaparkan di dalam v1deo tersebut berkenaan bagaimana dia dib4ntu bersama dengan beberapa lagi lelaki lain untuk membina rumah tersebut.

VIDEO PENUH

Dia juga turut menunjukkan beberapa bahan yang digunakan untuk membina kediaman yang selesa itu. Bagaimanapun, tidak dapat dipa$tikan berkenaan ke$ahihan v1deo tersebut sama ada ia adalah asl1 ataupun sunt1ngan $emata-mat4.

Namun begitu, v1deo yang dik0ngsikan oleh akaun TikT0k bernama @peefuu itu telah menjadi tul4r. Sehingga kini, ianya telah dit0nton lebih 3 juta kali.

 

Sumber: zonasurabayaraya

Be the first to comment on "“Kat Luar Macam Pondok, Kat Dalam Macam Villa”- Lelaki Belanja View Rumah Buat Ramai Tak Percaya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*