“Tudia, Baru Darjah 3 Dah Ada Awek Dekat Sekolah”- Si Abang Selamba Ded4h Rah$ia Adik B0ngsu.

SIAPA boleh men1dakkan cinta monyet? Tidak kira apapun terjemahannya, cinta monyet adalah cinta. Ia ma1nan em0si yang akan singgah pada diri setiap anak remaja apabila tiba masanya.

Begitupun, sehingga hari ini cinta monyet dianggap remeh. Ada waktunya ia menjadi bah4n ejek4n dalam kalangan adik-beradik, rakan dan saudara. Namun lazimnya, ia mengvndang amar4h orang tua kerana dianggap membuang masa.

Kejujuran seorang kanak-kanak lelaki berusia sembilan tahun yang meng4ku ‘dat1ng’ bersama ‘awek’ pada waktu rehat ternyata mengel1kan hati ramai orang.

“Tengok adik aku guys, tak pakai ma$k jalan dengan awek, apa nak jadi,” tulis Muhammad Khairul Hakimi Mohd Shamsul, 19 dalam sebuah v1deo yang dimuat turunnya.

Adiknya, Luqmaanul Hakim Mohd Shamsul, 9 ketika dis0al abangnya mengena1 siapa yang meneman1nya semasa makan pada waktu rehat tanpa $egan $ilu meng4ku dia bersama rakan dan di$ebelahnya adalah dan ‘aweknya’.

“Adik dia jujur wey!” k0men seorang warga net.

“Masa tengok dia jalan tu fikir amboi budak ni, kecik-kecik dah mengg4tal.

“Orang suruh pergi mengaji (belajar) dia pergi cari awek, sebenarnya memang dari d4rjah satu lagi dah ada awek.

Video penuh disini.

Kimi selalu menjemput adiknya dari sekolah.

Menurut Kimi, hubungan mereka empat beradik sememangnya akrab sejak dahulu lagi dan dia gemar menyakat adik beradiknya yang lain. “Kami dua lelaki, dua perempuan, memang semua rapat. Kimi memang suka sakat depa,” katanya.

Mengakui dirinya juga sudah berpunya, Kimi berkata, vide0 yang dik0ngsinya di laman TikT0knya itu turut menarik perhatian ibu mereka. “Kimi tak rep0rt dekat mak tapi dia sendiri nampak vide0 tu di TikT0k.

“Dia cakap amb0i, sakan,” katanya, yang mempunyai perniagaan cuci karpet. Setakat ini, vide0 yang dik0ngsikan seminggu yang lalu itu sudah mendapat lebih dua juta t0ntonan.

Komen netizen:

Darjah 3 pun ada awek na 😂

Sumber: Mstar

Be the first to comment on "“Tudia, Baru Darjah 3 Dah Ada Awek Dekat Sekolah”- Si Abang Selamba Ded4h Rah$ia Adik B0ngsu."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*