[Video] Hari-hari Datang Office Semata-mata Nak Makan Tengahari Bersama Anak.

Seorang ayah mungkin jarang menunjukkan kasih sayang terhadap anak-anaknya berbanding ibu. Namun, kasih sayang ayah dapat dilihat melalui perbvatannya yang sentiasa meng1nginkan dan memberika yang terbaik untuk anak-anak sejak mereka kecil lagi. Mereka tidak pandai menyu$un ayat mahupun meyak1nkan sayang mereka melalui kata-kata melainkan dengan menunjuknya melalui perbvatan.

Setiap hari tunggu

Menerus1 vide0 yang dimuat naik di TikT0k oleh seorang wanita dikenali sebagai Wahida, dia berk0ngsi kisah ayahnya yang tidak akan pernah jemu datang ke tempat kerjanya setiap hari untuk meng4jak makan tengah hari bersama.

Hari hari tanpa jemv abah tunggu kat off1ce nak lunch bersama

Bertambah seb4k, ayahnya akan menunggu di tangga sementara si anak keluar dari pejabat. Vide0 yang berduras1 $elama 26 saat itu telah meraih lebih 844 ribu tont0nan dan mendapat lebih 125 ribu tanda suka. Menerus1 v1deo terbaru yang dimuat naik, rakan pejabat yang lain turut menemani mereka makan bersama.

Vide0 penuh:

Hargai ka$ih sayang ayah

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata net1zen mend0akan kesejahteraan ayahnya serta meng1ngatkan peng0rbanan seorang ayah terhadap anaknya tiada tandingan. Malah ada juga di antara mereka yang berasa terharu dan sed1h kerana sudah tidak dapat mera$ai kasih sayang seorang ayah.

 

Sumber: Wahida

Be the first to comment on "[Video] Hari-hari Datang Office Semata-mata Nak Makan Tengahari Bersama Anak."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*