“Kat Dalam Kain Jugak Dia Naik Main” – Atuk Tahan Gelak Cucu Kacau Ketika Solat Jemaah.

Memiliki anak kecil sudah pastinya dapat menceriakan dan mer1uhkan suasana di rumah. Kadangkala ger4m dengan gel4gat mereka yang sangat mencu1t hat1. Kadang pula, ada yang n4kal sampai ibu bapa yang perlu mem4ntau anak-anak mereka. Tetapi tidak dinaf1kan s1fat mereka ket1ka kecil ini memang akan buat satu rumah r1uh! 

Tak pernah tak terh1bur tengok v1deo di Tiktok. Pasti ada saja yang ak$i dan tel4tah sehinggakan net1zen tidak kering gus1 men0ntonnya hingga berjam-jam.

Yang tak boleh dilup4kan, dalam perk0ngsian kali ini, seorang lelaki telah memuat naik sebuah video di akavn Tiktoknya yang menunjukkan sorang kanak-kanak perempuan sedang mengg4nggu datuknya yang sedang mengimamkan solat. Dah takda kerja lain ke dik.

Dalam vide0 tersebut, cucunya datang dari arah belakang kemudian dengan perlahan masuk kedalam kain datuknya yang sedang mengimamkan solat di ruang tamu. Rakaat pertama dah kacau…

Datuknya pula tak mampu untuk tah4n gelak dan terpak$a hentikan solatnya. Last-last semua tergel4k hahaha. Aksi kanak-kanak itu telah mengundang tawa para netizen yang menontonnya. Siapa je yang tak tergelak tengok.

Video:

Beberapa komen netizen yang buat min tertarik untuk berkongsi:

Komen Solat

Sumber: tiktok.comdirmaqm.

Be the first to comment on "“Kat Dalam Kain Jugak Dia Naik Main” – Atuk Tahan Gelak Cucu Kacau Ketika Solat Jemaah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*