Ramai Geli Hati Melihat Gelagat Budak Ini Kant0ikan Kostum Abang Dinosaur.

Budak kecil biasanya cukup na1f dan pa$ti akan percaya sahaja apa-apa yang dikatakan oleh orang dewasa kepada mereka. Namun berbeza pula dengan gelagat seorang kanak-kanak ini yang tidak terped4ya dengan hel4h ko$tum d1nosaur yang ditemu1nya baru-baru ini.

Malah kanak-kanak itu juga siap mahu membuka ko$tum dino$aur yang dipakai oleh pekerja itu gara-gara tern4mpak z1p yang ada pada ko$tum itu. Gel4gatnya ini turut mencu1t hat1 net1zen ditambah pula dengan reaks1nya yang tidak berpua$ hat1 ini.

Di dalam v1deo yang dikongsikan ini, kanak-kanak itu dilihat berada di sebuah taman Jurassic Land yang terkenal dengan kemuncvlan dino$aur di situ. Biasanya kanak-kanak past1 akan cukup tervja melihatnya atau mungkin juga t4kut memandangkan ko$tum itu yang kelihatan seperti d1nosaur sebenar.

Namun reak$i daripada kanak-kanak ini mencur1 tumpuan apabila dia lang$ung tidak terped4ya dengan lak0nan itu. Malah dia juga turut mendekati din0saur itu dan siap memberitahu terdapat z1p pada ko$tum dinosaur itu yang boleh dibuka.

Melihatkan gelagatnya ini, ahli keluarganya kemudian menarik kanak-kanak itu untuk tidak mer0sakkan sua$ana yang berl4ku di situ. Lebih melucukan, kanak-kanak itu kekal memberikan reaks1 tidak puas hat1nya sehinggalah ke akhir v1deo.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdekah melihat reaksi selamba dari kanak-kanak ini. 

“Adik kau tak puas hati sama dino dah kenapa. Budak lain lari nangis dia macam tak puas hati pulak.”

dinosaur

“Dia ni bila besar nanti mesti akan ingatkan cikgu untuk kutip kerja sekolah.”

kostum dinosaur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Aduh kantoi.”

komen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sementara itu, anda boleh juga baca kisah-kisah lain yang menarik di bawah:

SUMBERTIK TOK

Be the first to comment on "Ramai Geli Hati Melihat Gelagat Budak Ini Kant0ikan Kostum Abang Dinosaur."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*