“Saya Dah Hukvm Anak Ikut Hukvm Agama, Biarlah Dia Bertaubat”

Sejak beberapa hari lalu hang4t diperkatakan mengenai anak penyanyi Nora Ariffin apabila tuIar video aks1 pan4s anak gadisnya, Putri Nor Dahlia bercvmbu dengan seorang remaja lelaki yang dimuat naik di aplikasi TikTok.

Difahamkan, hari ini remaja lelaki berkenaan memohon maaf kepada keluarga Nora atas kes1lapannya itu dan menyesali perbuatannya itu. Remaja itu juga turut meminta netizen berhenti menyebarkan video berkenaan.

“Saya ingin memohon maaf kepada seluruh ahli keluarga Puan Nora dan juga ahli keluarga saya. Saya bertanggungjawab atas apa yang berlaku terhadap anak Puan Nora untuk dijadikan viraI.

“Saya juga amat menyesali apa yang sudah saya lakukan terhadapnya. Saya juga ingin meminta jasa baik netizen untuk menghentikan penuIaran vide0 itu. Saya juga ingin memohon maaf atas penuIaran vide0 berkenaan,” katanya.

Susulan permohonan maaf remaja itu, Nora berkata dia sudah mendengar semua pengakuan dan sudah memaafkan semua orang. Malah, dia sudah menjalankan tanggungjawab dalam memberi pengajaran kepada anaknya berhubung insiden menga1bkan itu.

“Saya sudah mendengar semua pengakuan dan saya sudah memaafkan semua orang.”

“Saya juga sudah menghukvm anak saya mengikut hukvm agama. Biarlah dia bertaubat dan meminta ampun kepada Allah. Moga menjadi pengajaran dan iktibar buat kita semua,” katanya.

Sumber: rotikaya

Be the first to comment on "“Saya Dah Hukvm Anak Ikut Hukvm Agama, Biarlah Dia Bertaubat”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*