Syazwan terhibur video drama diedit jadi meriah habis, “Serius lawak…”

Nampaknya penangan drama 7 Hari Mencintaiku musim kedua tidak henti-henti menjadi bualan hang4t peminat drama tempatan sehingga pelbagai perkara yang diperkatakan oleh mereka dilaman sosial.

Ada yang emos1 dengan watak Mak Leha, Nurul dan ada juga seron0k melihat babak sweet antara pasangan Helmi dan Sofi manakala bercampur emos1 pula menonton babak lakonan Mia Adriana dan Khuzairi.

Rasanya, semua watak dalam drama tersebut berjaya mendapat perhatian umum apabila kesemua pelakon berhasil membawa watak dengan sangat baik.

Walau bagaimanapun, apa yang lebih mencuit hati pelakon drama ini sendiri iaitu Syazwan Zulkifly dimana dia yang membawa watak sebagai Helmi juga baru-baru ini ada trending akui terhibur dengan satu perkongsian video ini.

Sebelum itu ketika wataknya trending, Syazwan yang turut aktif berkongsikan perkembangan drama lakonannya ini kepada peminat dan pengikut telah mengucapkan terima kasih kepada mereka kerana hal itu.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Semalam punya cerita. Sebagai #Helmi saya,Terima kasih kepada semua yang menyokong drama #7harimencintaiku2 sampai ke hari ni.Ingat ye minggu depan adalah minggu akhir drama ni.Terus trending kan drama ini dan watak-watak lain sehingga episode akhir ya kawan-kawan. @sronesdnbhd @dramasangat @tv3malaysia @iqiyimalaysia

Siaran dikongsi oleh Syazwan Zulkifly (@syazwanzulkifly) pada

Biarpun begitu, perkongsiannya ini pula ternyata membuatkan ramai geli hati termasuklah dirinya apabila terdapat satu rakaman video drama 7 Hari Mencintaiku musim kedua ini yang disunting kepada video yang lucu. Lihat saja dibawah:

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Penangan #7harimencintaiku2 . Siapalah yang kreatif sangat buat video ni?mak leha di rap kannya.hahaha 😂😂😂.Aku pulak yang terhibur🤣🤣🤣.

Siaran dikongsi oleh Syazwan Zulkifly (@syazwanzulkifly) pada

“Penangan 7 Hari Mencintaiku 2. Siapalah yang kreatif sangat buat video ni? Mak Leha di rap kannya. Hahaha. Aku pulak yang terhibur”.

Melalui laman sosial Instagram miliknya itu, perkongsian tersebut turut meraih pelbagai maklum balas peminat dan pengikut kerana video terbabit yang diakui menghiburkan.

Re4ksi ramai diruangan komen

 

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Syazwan terhibur video drama diedit jadi meriah habis, “Serius lawak…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*