“Tidak Akan Maafkan…” Lama Berdiam Diri, Akhirnya Syafie Naswip Buka Mulut Cerita Perkara Sebenar

Beberapa bulan lalu kecoh apabila Syafie Naswip dan Aishah Azman putus tunang. Lebih menjadi perhatian apabila Syafie didakwa menceder4kan Aishah dan bekas tunangnya itu bertindak membuat lap0ran polis.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Feeling good with @samurai_wifi ❤️

A post shared by Syafie Naswip (@syafienaswip) on

Susulan kontr0versi itu, Instagram Syafie diser4ng dan dikec4m teruk oleh netizen. Terbaru, menerusi Insta Story, Syafie memberitahu dia tidak akan memaafkan pihak yang memfitn4h dirinya serta netizen yang melemparkan kata-kata kes4t.

“Untuk sesiapa yang tanya adakah saya akan maafkan keluarga belah sana dan netizen yang melemparkan perkataan kesat terhadap saya, Jawapannya tidak.

“Semoga kamu-kamu yang mengeluarkan segala c4cian dan fitn4h terhadap saya dan keluarga tidak akan aman kehidupannya. Itu janji saya.,” tulisnya.

Minggu lalu, pihak pend4kwa raya membuat keputusan mengenai kes tersebut dimana Tiada Tindakan Lanjut (TTL) kerana tiada keterangan yang mencukupi dan sekaligus membuktikan Syafie tidak bersalah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

If you have been brutally broken, But still have the courage to be gentle to other living beings, You’re a badass with the heart of an angel. -Quotes by Keanu Reeves

A post shared by Syafie Naswip (@syafienaswip) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. Live it! Love it! The day is yours. Morning peeps💯

A post shared by Syafie Naswip (@syafienaswip) on

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment on "“Tidak Akan Maafkan…” Lama Berdiam Diri, Akhirnya Syafie Naswip Buka Mulut Cerita Perkara Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*