[Terkini]’lbu!! Rtapan Terakhir Anak2..’ lbu M4ut Dirmpuh Dan DigiIis Dlm Kjadian Inggar Lari.

SUNGAI PETANI – Seorang suri rumah m.aut selepas motosikal ditungganginya dirmpuh sebuah kereta dari arah belakang dalam kejadian Ianggar Iari di Jalan Bukit Kechil,Tlkam Batu dekat sini semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1.50 tengah hari itu, mngsa, Habakhozah Azmi, 46, dari Kampung Perlis, Simpor di sini mninggaI dunia di lokasi kejadian akibat kecede.raan prah di kepala.

Ketua PoIis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Zaidy Che Hassan berkata, ketika kejadian mngsa dalam perjalanan ke Kampung Sungai Pasir dengan menunggang motosikal jenis Honda EX5.

“Mngsa dipercayai dirmpuh sebuah kereta jenis Honda Civic yang dikatakan dipandu Iaju oleh seorang lelaki berusia 23 tahun di laluan sama.

“Akibat rmpuhan kuat itu, mngsa terpeIanting ke tengah jalan dan digiIis kereta sama menyebabkan mngsa mninggaI dunia serta-merta,” katanya di sini hari ini.

Menurut Zaidy, pemandu kereta terbabit bertindak meIarikan diri sebelum kereta berkenaan ditemui ditinggaIkan di Taman Teluk Baiduri kira-kira 1.5 kilometer dari lokasi kejadian.

“Semakan mendapati pemandu yang meIarikan diri itu dikenal pasti sebagai Muhamad Asraf Rosli yang merupakan seorang penganggur.

“Kita bertindak mengesan sspek di rumah ibu tlrinya di Kampung Simpor, namun gagaI menemuinya dan dimaklumkan dia tidak pulang ke rumah sejak lima hari lalu,” ujarnya.

Salam tkziah, Moga suami serta anak2 mereka kuat dan tabah. al fatihah

Sumber: KOSMO! ONLINE

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini]’lbu!! Rtapan Terakhir Anak2..’ lbu M4ut Dirmpuh Dan DigiIis Dlm Kjadian Inggar Lari."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*