[Terkini] ‘Ya Allah Anak Aku..’ Budak 5 Tahun Dijemput Ilahi Jtuh Dari Tlngkat 9 FIat Sri Sabah.

KUALA LUMPUR – Seorang kanak-kanak perempuan berusia lima tahun mninggaI dunia selepas dipercayai terjtuh dari balkoni dapur di tingkat sembilan flat perumahan Sri Sabah, dekat sini hari ini.

Ketua PoIis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Zam Halim Jamaluddin berkata, Pusat Kawalan Ibu Pejabat PoIis Daerah (lPD) Cheras menerima makIumat daripada orang awam berkenaan kejadian seorang kanak-kanak terjatuh dari flat pada jam 11.54 pagi.

“Bertindak atas makIumat, sepasukan anggota poIis telah pergi ke tempat kejadian dan dimaklumkan bahawa mngsa telah dibawa ke Hspital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) oleh ibunya.

“Sia.satan awal pihak poIis mendapati kanak-kanak perempuan yang berusia lima tahun dipercayai terjtuh dari tingkat sembilan (balkoni dapur) rumahnya sekitar jam 9.30 pagi.

“Difahamkan ketika kejadian, ibu dan adik mngsa turut berada di rumah berkenaan namun, ibunya tldak menyedari bahawa mngsa berada di dapur rumah semasa kejadian,” ujarnya dalam kenyataan hari ini.

Menurutnya, mngsa yang merupakan wrga tempatan telah dibawa ke HCTM namun, disahkan mninggaI dunia oleh pegawai perubatan hspital berkenaan.

Jelas beliau, sia.satan lanjut masih diteruskan bagi mengenal pasti punca kem.atian mngsa.

Zam Halim turut menasihati orang ramai agar sentiasa mengawasi anak-anak dengan baik supaya tldak berlakunya perkara-perkara yang tldak diingini seumpama ke.s berkenaan.

Salam tkziah. Al fatihah

Sumber: KOSMO! ONLINE

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Ya Allah Anak Aku..’ Budak 5 Tahun Dijemput Ilahi Jtuh Dari Tlngkat 9 FIat Sri Sabah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*