Ryan kena ‘mar4h’ dengan Sherry Alhadad, “Menjadi-jadi…”

Sebut sahaja nama Ryan Bakery, tentu tidak asing lagi bagi ramai apatah lagi sejak beberapa hari ini, personaliti media sosial tersebut mencetuskan ramai terhibur dengan gandingannya bersama pelawak, Shuib Sepahtu yang tidak disangka-sangka oleh wargamaya.

Walau bagaimanapun, lebih mengvndang rasa teruja peminat Ryan pula, dia telah dijemput sebagai tetamu di sebuah rancangan popular berjudul Meletop yang bersiaran pada setiap Selasa jam 9 malam di Astro Ria.

Shuib
Ryan Bakery dan Shuib Sepahtu.

Bagi gandingan hos jemputan kali ini bersama Nabil Ahmad adalah pelakon dan pengacara, Sherry Alhadad dan dalam pada kemunculan Ryan Bakery di rancangan tersebut sempat pula warganet dapat menonton lakonan mereka.

Melalui hantaran video dikongsikan ini, Ryan Bakery dengan penampilan berbedak dimuka dilihat sedang bermain lalu Sherry Alhadad muncul sebagai mak dan memarahinya kerana bersepah. Gelagat lucu mereka bagaimanapun membuatkan ramai tidak dapat menahan ketawa.

@mymeletop

Ni nak sedih ke nak gelak pun min tak tahu lah. 😂 #MeleTOP #ryanbakery #themaids #budakbedak #sherryalhadad

♬ original sound – MeleTOP – MeleTOP

Hantaran video di akaun Meletop tersebut juga mencetuskan ruangan komen pula dihujani dengan ratusan reaksi ramai yang tidak pernah tidak merasa terhibur melihatkan gelagat Ryan Bakery dengan penampilan bedaknya itu.

Malah kemunculan Ryan Bakery di Meletop membuatkan ada yang berharap agar dia muncul setiap minggu di rancangan berkenaan memandangkan kemunculan pertama sahaja sudah mengundang dekah ramai.

“Hahaha…”

Ryan

“Tiap tiap minggu harap ada Ryan”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MeleTOP (@meletop)

IMG_20220727_074938

“Menjadi jadi…”

IMG_20220727_074948_1

“Berdekah weii”

Ryan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: HCL

Be the first to comment on "Ryan kena ‘mar4h’ dengan Sherry Alhadad, “Menjadi-jadi…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*