Tak Boleh Nak Meng4lah Cuma Rehat Sekejap Kalau Penat, Ustaz Kazim Tampil Cuba Sampaikan Sesuatu

Pendakwah bebas terkenal, Dato’ Ustaz Mohd Kazim Elias sebelum ini, mend3dahkan beliau sudah menjalani raw4tan di salah sebuah hospital di Serdang dengan mendapatkan kerjasama dari Institut Penyelidikan Peny.kit (IMR) berhubung sakit misteri yang dialami. Bagaimanapun, laporan yang dikelurkan oleh IMR mendapati Ustaz Mohd Kazim tidak mengalami sebarang jangk1tan kvman atau v1rus yang dijalankan terhadap sampel kulitnya.

Perkongsian foto cetus tanda tanya

Sekeping foto yang dikongsi Ustaz Mohd Kazim sebentar tadi di laman Facebook, menarik perhatian ramai. Foto tersebut memaparkan pendakwah terkenal ini kelihatan seperti berada dalam keadaan kepenatan, duduk di atas katil. Dapat disaksikan juga kesan luka pada tangan dan kaki Ustaz Kazim.

Tak boleh mengalah, kalau penat, rehat sekejap lepas itu on balik.

Namun, ketika artikel ini ditulis tidak dapat dipastikan maksud tersirat yang cuba disampaikan oleh pendakwah terkenal ini. Terdahulu, Ustaz Kazim berkongsi secara terbuka penderitaan yang dialaminya sejak lapan bulan lalu, menyebabkan luka di seluruh badan termasuk muka dan ada yang mendkwa ianya angkara shr.

Respon warganet

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata rakan wargamaya turut mendoakan supaya Ustaz Kazim Elias kembali sembuh seperti sedia kala dan dipermudahkan segala urusan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: Era Kini

Be the first to comment on "Tak Boleh Nak Meng4lah Cuma Rehat Sekejap Kalau Penat, Ustaz Kazim Tampil Cuba Sampaikan Sesuatu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*