Gempar! Ditvduh Buat Pr0jek Dalam ‘Toilet’, Fiza Halim Buka Mvlut!

PELAKON Fiza Halim mengakui terkejvt apabila ada peminat menghantar paparan skrin artikel yang mendkwa dia melakukan perbuatan terkvtuk dalam bilik air di sebuah hotel, baru-baru ini.

Menganggap ia satu f1tnah, Fiza atau nama sebenarnya Siti Zaidatul Fiza Abd. Halim memberitahu pada awalnya dia enggan mengvlas mengenai perkara itu kerana b1mbang keadaan ibu sedang sak1t.

“Ikutkan saya malas nak layan sebab tak tahu nak kata apa. Saya tahu fasal f1tnah itu pun sebab peminat yang hantar kepada saya.

Fiza terkejvt dengan tudvhan tersebut.

“Kalau saya diam saja, orang anggap berita itu betul. Kalau jelaskan pun, mesti ada yang kata t1pu. Saya pun tak tahu dah nak kata apa.

“Ibu saya dah la tengah sak1t! Dia baru saja disahkan meng1dap penyakt k4nser usus… dah masuk stage 3, tiba-tiba datang pula masalah lain,” katanya kepada mStar.

Sebelum ini, sebuah akaun Instagram berkongsi artikel mendakwa Fiza membuat maks1at dengan seorang pelanggannya dalam bilik air di sebuah hotel terkemuka.

Agak-agaklah nak sebar f1tnah sampai macam itu sekali.

Menerusi perkongsian itu juga, terdapat paparan skrin beberapa status pengguna Twitter yang mendkwa pernah membayar Fiza untuk pengkhidmatan sekks.

Dalam pada itu, bekas anggota kumpulan Elite ini menegaskan dia tidak akan melakukan perbuatan terkvtuk yang boleh memalukan diri sendiri dan keluarga.

Menurut pelakon berusia 40 tahun itu, dia tidak mahu menvduh mana-mana pihak kerana menyedari ramai orang yang iri hati melihat kebahagiaannya.

Fiza tegaskan dia tidak pernah lakukan perbuatan terkvtuk.

“Boleh fikir sendiri, logik ke tak? Takkan la saya nak buat maks1at di tempat umum dan malukan diri sendiri dengan berkongsi di laman sos1al.

“Agak-agaklah nak sebar ftnah sampai macam itu sekali… sangat mel4mpau! Saya ada anak dan keluarga, takkan la saya nak buat benda terktuk itu.

“Saya tak tahu siapa penyeb4r ftnah itu dan apa motif dia. Saya tak berani nak tudvh siapa sebab ramai orang dengk1 tengok kebahagiaan kita,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:mstar:

Be the first to comment on "Gempar! Ditvduh Buat Pr0jek Dalam ‘Toilet’, Fiza Halim Buka Mvlut!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*