‘Ada Ke Perempvan Bahagia Dil4yan Suami Dengan Baik Tiba-tiba Minta Cer4i?’ – Ellie

Berusaha menjaga hubvngan baik dan aib bekas suami, Ellie Suriaty Omar mengakui terkilan apabila Azri Iskandar mengeluarkan kenyataan dirinya sebelum ini memang selalu meminta c3rai.

Kata aktres dan pengarah itu, sewajarnya perkara tersebut tidak perlu diungkit mahupun dipersoalkan memandangkan lelaki yang sudah hidup bersama dengannya sejak 19 tahun lalu itu tahu situasi sebenar.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Azri Iskandar (@azri.iskandar_official)

“Kenapa saya selalu minta c3rai? Jawapan bagi persoalan yang dib4ngkitkan itu ada pada dia. Dia tak perlu persoalkan pun atau bawa benda itu keluar (hebahkan).

“Selepas sah berp1sah kami ada berjumpa sebab saya mahu hvbungan baik ini berkekalan. Tak semestinya berc3rai kita jadi ber4ntakan. Saya pergi tuntut f4sakh pun ketika dalam keadaan tenang, jadi kenapa ungk1t perkara lalu.

“Dia sudah sewajarnya lega kerana selepas perc3raian ini ramai bers1mpati dengannya dan memb3nci saya. Itu tidak mengapa asalkan anak-anak faham. Sekali lagi saya katakan saya ambil jalan ini demi kebaikan semua.

“Ada ke perempuan yang hidup bahagia dan suami l4yan dengan baik tiba-tiba minta c3rai. Melainkan perempuan itu jenis tak bersyukur. Saya kalau suami bawa ke pasar malam pun sudah seronok sangat.

“Tak perlu bawa saya terbang ke Paris, London pun. Saya tak baik lagi ke?” luahnya kepada Kosmo! Online berhubung kenyataan Azri dalam sebuah portal semalam.

Kata aktor berkenaan, selama 19 tahun melayari bahtera rumah tangga, akhirnya dia terp4ksa merelakan perp1sahan yang acap kali dipinta oleh Ellie sebelum ini.

Pun begitu, Azri men0lak alasan tidak sehaluan dalam p0litik menyebabkan pengarah, pelakon dan jurulatih lakonan berkenaan membuat permohonan berc3rai pada 22 April lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: kosmo

Be the first to comment on "‘Ada Ke Perempvan Bahagia Dil4yan Suami Dengan Baik Tiba-tiba Minta Cer4i?’ – Ellie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*