“HiIangnya keberkatan doa seorang lbu…” Ibu ‘Pergi’ Waktu Dah Naik Flight, Reaksi Anak Berlari Undang sebakk netlzen

Apabila merantau jauh dari kampung halaman, antara perkara yang paling ditakvti adalah sekiranya berlaku sebarang pemerg1an atau kehi1langan orang tersayang. Apa lagi jika tidak sempat pula untuk menatap insan-insan itu but kali terakhir.

Sudah pasti akan timbul rasa terkilan dan juga r4lat yang membel3nggu. Perginya seorang ibu di hari kepulangan anak Namun situasi itulah yang perl dilalui seorang wanita in apabila mendapat berita kehilangan ibu tercinta ketika sudah pun dalam perjalanan pulang ke Tawau, kampung halamannya.

Sewaktu menerima berita mengenai k3$ihatan orang tuanya itu yang merudum akibat masalah jantung, dia terus bergegas mencari tiket untuk balik.

Dah rancang balik kampung harini tapi hari yang sama juga bunya pergi dulu Akan tetapi, sudah menjadi takdir Tuan apabila wanita tersebut hanya disambut dengan sekujur tubuh yang tidak lagi berkutik.

Setibanya di kampung, dia dilihat terus berlari ke kawasan perkuburan sebelum dilihat mengigil ketika diminta untuk mengucup seta menatap wajah ibuna buat kali terakhir.

Bila hilangnya keberkatan doa seorang ibu, per1t rasanya……Mimpi menakvtkan buat semua anak.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sama seb4k melihat perkongsian berkenaan. Dalam pada itu, ramai mengakui cukup faham perasaan wanita itu kerana pernah berada dalam situasi hampir sama.

jatuh air mata ku x semua manusia buruntung menlnggal bulan Ramadan ini

 

Sumber : klsah dunla

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:RK

Be the first to comment on "“HiIangnya keberkatan doa seorang lbu…” Ibu ‘Pergi’ Waktu Dah Naik Flight, Reaksi Anak Berlari Undang sebakk netlzen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*