Nasib baik lagi tak tan4m – Lelaki dis4hkan meningg4l dvnia oleh d0ktor ‘ terjaga ‘ betol2 sebelum dimasukan ke dalam kvbur sebab…

Ibar4t diberi peluang kedua, macam tu lah agaknya perasaan keluarga dari lndia ni bila sesuatu berlaku semasa mereka sedang uruskan jen4zah anaknya yang diisytih4rkan m4ti oleh d0ktor

Menurut The Independent, Mohammad Furqan telah terlibat dalam kemal4ngan pada 21 Jun hingga menyebabkan dia ced3ra p4rah dan terp4ksa dirawat di h0spital selama berhari-hari sebelum dia disahkan meningg4l pada hari 1snin, 1 Julai lalu.

Abang Furqan, Mohammad Irfan berkata, selepas adiknya ini dis4hkan meningg4l, mereka telah membawa jen4zah adiknya untuk dikebuvmikan dan segala persiapan pengebvmian dah disiapkan. Kubvr pun dah gali.

Gambar sekadar hiasan

Kami terkejvt, masa tengah buat persiapan pengebumian, kami terlihat 0tot Furqan bergerak”

Furqan yang berusia 20 tahun ini bangun betul-betul sebelum dia dit4nam di dalam kvbur.

Terkejvt dengan apa yang mereka lihat, keluarga ini terus menghantar Furqan ke h0spital Ram Manohar dan bila diperiksa, d0ktor di sana menemui yang remaja ini masih hidup lagi!

“Pes4kit ni dalam ke4daan kritik4l, tapi di4 bukan m4ti 0tak. Nadi dia berdenyut, tekanan d4rah dan r3fleksnya masih berfungsi. Dia sekarang dah diberikan bantvan pernaf4san.” – Ketua pegawai perub4tan Lucknow Narendra Agarwal

Rupa-rupanya, Furqan dis4hkan meningg4l oleh d0ktor selepas keluarga dia memberitahu pih4k h0spital yang mereka kekur4ngan duit untuk terus bay4r yuran h0spital.

“Kami dah bayar INR700,000 (RM41,507) kepada h0spital swasta tersebut dan bila kami beritahu yang w4ng kami tak mencukupi, mereka mengesahkan Furqan meningg4l.”

Ketua pegawai perubatan berkata yang mereka akan mengambil serius tentang insid3n ini dan akan membuat sias4tan dengan teliti.

Macamlah tak ada cara lain untuk settlekan masalah kewangan selain dari sahk4n pes4kit tu m4ti kan? Mana intergriti d0ktor kat h0spital tu?

Sumber : LobakMerah via Portal Islamik

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Nasib baik lagi tak tan4m – Lelaki dis4hkan meningg4l dvnia oleh d0ktor ‘ terjaga ‘ betol2 sebelum dimasukan ke dalam kvbur sebab…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*