lsteri Kedua Timbalan M3nteri MAFI, Ustaz Nik Muhammad Zawawi Mn!ngg4I Duni4.

PASIR PUTEH – Isteri kedua Timb4lan Ment3ri Pertanian dan Industri Makanan II, D4tuk Dr. Nik Muhammad Zawawi Salleh m3nghmbvskan n4fas ter4khir di kediamannya di Taman Kosas, Ampang, Sel4ngor kira-kira jam 1.05 petang tadi.

All4hyrham4h Wan Sofia Eliana Wan Yusof,40, m3nghldap p3ny4klt kns3r sejak tujuh bulan lalu mningg4Ikan se0rang anak lelaki dan dua anak perempuan.

Jurucakap Pejabat Ahli Parlimen Pasir Puteh memaklumkan, jn4zah akan dibawa pulang ke rumah ahli keluarga arwh di Pulau Gajah, Pengkalan Chepa petang ini.

Katanya, peng3bu mi4n 4rwh akan dijalankan di Tanah Perkvb ur4n Isl4m Melawi, Bachok dijangka pada jam 10 pagi esok.

Sementara itu, Timbalan Yang Dipertua Pas Pasir Puteh, Wan Hassan Wan Ibrahim berkata, seluruh k3pimpinan Pas Pasir Puteh merak4mkan ucapan tkzi4h di atas p3merg1an isteri Nik Muhammad Zawawi yang juga Ahli Parlimen Pasir Puteh.

“Tkzi4h diucapkan dan bertabah mengh4dapi dugaan dan ketentuan-Nya dengan p3merg1an isteri yang tersayang,” katanya.

Sumber: KOSMO! ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "lsteri Kedua Timbalan M3nteri MAFI, Ustaz Nik Muhammad Zawawi Mn!ngg4I Duni4."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*