Jurur4wat HSA Johor Bahru Siti Bastiah Menlngg4l Dvnia Selepas Beberapa Hari Bert4rung Ny4wa Melawan C0VlD

Mendapat perkhab4ran sedih se0rang jurur4wat terIatih yang bertugas di bilik bersaIin H0spital Sultanah Aminah Johor Bahru telah menghembvsk4n n4fas ter4khir akib4t C0vld-l9.

Berita itu disampaikan oleh adik kepada Allahyarhamah. Allahyarhamah Siti Bastiah Mohd Rejab meningg4I dvnia seIepas beberapa hari bert4rung nya.wa.

اِنّا لِلّهِ وَاِنّا اِلَيْهِرَاجِعُوْنَ

(Lnna lillahi wa inna illaihi rojiun)
kami adalah milik Allah dan kepada-Nya kami kembaIi”

‎اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْف
(AllahumafirIahu warhamhu wa’afini wa’fuaanhu)
“Ya Allah, am.punilah d0sanya, berilah RahmatMu, sejahtera dan maafkanlah dia”

Untuk Makluman, kakak kesayangan kami, SITI BASTIAH BINTI MOHD REJAB telah menghembvskan n4fasnya yang ter4khir, setelah beberapa hari bert4rung ny4wa dengan c0vld l9 di H0spital Sultanah Aminah JB pada hari ini pada jam 11.30 mlm.

Semoga r0h kakak kami dicucu.ri rahmat serta ditempatkan dikalangan 0rang yg beriman. Aamiin Ya R0bbal Alamiin

AlFatihah .
‎ ﺑِﺴْﻢِ ﭐﻟﻠَّﻪِ ﭐﻟﺮَّﺣْﻤَـﻦِ ﭐﻟﺮَّﺣِﻴﻢ ﭐﻟْﺤَﻤْﺪُ ﻟِﻠَّﻪِ ﺭَﺏِّ ﭐﻟْﻌَـﻠَﻤِﻴﻦ۞ ﭐﻟﺮَّﺣْﻤَـﻦِ ﭐﻟﺮَّﺣِﻴﻢ۞ ﻣَـﻠِﻚِ ﻳَﻮْﻡِ ﭐﻟﺪِّﻳﻦ۞ﺇِﻳَّﺎﻙَ ﻧَﻌْﺒُﺪُ ﻭَﺇِﻳَّﺎﻙَ ﻧَﺴْﺘَﻌِﻴﻦُ۞ ﭐﻫْﺪِﻧَﺎ ﭐﻟﺼِّﺮَﻁَ ﭐﻟْﻤُﺴْﺘَﻘِﻴﻢَ۞ﺻِﺮَﻁَ ﭐﻟَّﺬِﻳﻦَ ﺃَﻧْﻌَﻤْﺖَ ﻋَﻠَﻴْﻬِﻢْ۞ ﻏَﻴْﺮِ ﭐﻟْﻤَﻐْﻀُﻮﺏِ ﻋَﻠَﻴْﻬِﻢْ ﻭَﻻَ ﭐﻟﻀَّﺎۤﻟِّﻴﻦَ۞ﺍﻣﻴﻦ

Perginya se0rang kakak yang banyak memberi nasihat pada adik2.


Salam tkziah diucapkan. Semoga suami dan keluarganya t4bah. Semoga Allahyrhamah ditempatkan dikalangan 0rang yg beriman dan beramal soleh. Al fatihah

Sumber : db0ngkar via hangitsangat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Jurur4wat HSA Johor Bahru Siti Bastiah Menlngg4l Dvnia Selepas Beberapa Hari Bert4rung Ny4wa Melawan C0VlD"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*