Lihat Tuanny4 Tertidur Ketika Memberik4n Bayiny4 Susu, Kucing C0mel Ini Kemudian Ambil Alih Untuk Pegangkan Bot0l Susu

Lihat Tuannya Tertidur Ketika Memberikan Bayinya Susu, Kucing Comel Ini Kemudian Ambil Alih Untuk Pegangkan Botol Susu

Bukan mudah untuk menjaga bayi kecil terutama ketika waktu malam. Mereka punya waktu tidur yang tidak menentu.

Bila-bila masa sahaja mereka boleh tidur dan jika itu berlaku si ibu pasti lega kerana mereka boleh berehat.

Namun, bayangkan jika si kecil terjaga tengah malam dan tidak mahu tidur semula. Pasti menjadi kerja yang sukar untuk melayan mereka semalaman.

Jadi, tidak hairanlah jika ramai ibu bapa yang memiliki bayi tidak mendapatkan waktu tidur yang cukup. Hal ini membuatkan mereka sering mengantuk dan kadangkala ketika menjaga anak kecil pun mereka boleh tertidur.

Namun, kerja akan menjadi sedikit mudah jika ada yang membantu. Paling tidak pun untuk melihat-lihat keadan si kecil dan nampaknya seorang ibu, Arlene Marquez, dari Colarado ini mempunyai pembantu tersendiri yang bukan sahaja comel tetapi boleh menolongnya.

Arlene dikatakan telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada Mei tahun lalu. Disebabkan bayinya sukar tidur lena pada waktu malam,

si comel itu sering menangis dan mahukan susu. Jadi, setiap malam Arlene akan bangun untuk membuatkan susu buat bayinya sehingga suatu malam dia tertidur ketika memberikan susu kepada bayinya.

Namun, apabila dia tersedar semula dia terlihat sesuatu yang tidak diduga. Apa yang berlaku ialah kucing kesayangannya, Gingi sedang memegang botol susu buat bayinya.

Arlene sangat terharu melihat apa yang dilakukan oleh kucingnya. Dengan tangan kecilnya itu, kucing itu telah membantu memberikan susu kepada tuan kecilnya.

Gingi nampaknya sangat perihatin dan sayang akan tuannya. Dia juga sanggup berjaga malam untuk memastikan tuan kecilnya mendapatkan susu yang diperlukan. Dia juga mungkin penat selepas seharian bermain tetapi demi tuan kecilnya dia sanggup untuk berjaga malam!

Gambar tersebut telah dimuat naik di media sosial dan menerima pelbagai reaksi netizen. Di Facebook sahaja gambar tersebut telah menerima 30,000 ‘like’ dan telah dikongsikan lebih daripada 60,000 kali. Ramai yang memuji apa yang dilakukan oleh Gingi.

Mereka mengatakan Gingi adalah kucing yang sangat comel dan baik. Ada juga yang mengatakan mereka juga mahukan kucing seperti Gingi dan ada netizen yang memberitahu bahawa kucing mereka tidak seperti Gingi kerana mereka suka tidur sahaja.

Sumber: erabaru via majalahutusan

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Lihat Tuanny4 Tertidur Ketika Memberik4n Bayiny4 Susu, Kucing C0mel Ini Kemudian Ambil Alih Untuk Pegangkan Bot0l Susu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*