Menin,ggal dunia ketika mencari rezeki, pekerja syarikat kurier ma,ut kemalang4n dengan lori

MERSING – Seorang pekerja syarikat kurier maut selepas motosikal ditunggang terlibat dalam kemalangan di kilometer 8 Jalan Nitar- Mersing petang tadi.

Difahamkan mangsa, Muhammad Luqman Hakim, 24, dalam perjalanan untuk menghantar barang di Felda Nitar dalam kejadian berlaku kira-kira pukul 1.50 petang itu.

Ketua Polis Daerah Mersing, Superintendan Cyril Edrward Nuing berkata, kemalangan tersebut melibatkan sebuah lori dari syarikat kurier yang sama.

Tambahnya, pemandu lori tidak mengalami sebarang kecederaan dan kes tersebut diklasifikasi bawah Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

*Assallamualaikum sahabat semua*

*Rabu 23/02/2022*

*Untuk makluman semua, Adik Muhammad Luqman Hakim Bin Hasan telah kembali ke Rahmatullah akibat kemalangan jalanraya di Felcra Sungai Melikai pada jam lebihkurang 2.30 petang tadi.*

*Jenazah kini berada di Hospital Mersing bagi urusan bedah siasat. Allahyarham tinggal di Perumahan SPKR Kg Sawah Datok dan berkerja di syarikat Kurier JnT Mersing*

*Al-Fatihah buat Allahyarham.*

Salam takziah diucapkan buat seluruh keluarga dan rakan kenalan arwah. Semoga tabah menghadapi dugaan ini. Alfatihah..

Sumber kosmo via belumbalik

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Menin,ggal dunia ketika mencari rezeki, pekerja syarikat kurier ma,ut kemalang4n dengan lori"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*