Ayahanda Dr Fadzilah Kamsah Telah Kembali Ke Rahmatullah

Penceramah motivasi terkenal tanahair Dato’ Dr. Haji Fadzilah Kamsah memaklumkan mengenai kehilangan ayahnda beliau yang telah dijemput Ilahi.

Menerusi akaun facebook miliknya, Dr. Fadzilah memberitahu ayah beliau Tn Haji Kamsah bin Haji Dahlan telah kembali ke Rahmatullah pada 26 Februari 2022 bersamaan 24 Rejab 1443H pada jam 11.33 malam di Hospital Tuanku Ampuan Rahimah Klang.

“Semoga Allah mengampuni dosa dosanya, merahmatinya, memuliakan kematiannya, melapangkan kuburnya, dan menempatkan bersama orang-orang yang beriman dan beramal soleh” Dr. Fadzilah Kamsah.

Walaubagaimanapun, punca sebenar kematian Allahyarham tidak diberitahu.

Salam takziah diucapkan kepada Dr. Fadzilah Kamsah dan keluarga, semoga tabah menghadapi ujian ini.

Sama sama kita sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham.

Semoga perkongsian ini bermanfaat, sila kongsi dan berikan komen untuk membantu kami menambah baik halaman ini. Pihak kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang tidak sopan dan menghina.

Sumber Facebook Dr. Fadzilah Kamsah via harianarticles

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Ayahanda Dr Fadzilah Kamsah Telah Kembali Ke Rahmatullah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*