‘4hari Bert4rung Nyaw4’ Lelaki Pat4h Kaki Akib4t Kemal4ngan Menlnggal Dunia Kerana C,19.

KULIM : Seorang lelaki yang pa.tah ka.ki aki.bat kemaIa.ngan jaIan raya, disahkan menin.ggaI dunia kerana C0vld-19 selepas empat hari menerima rawa.tan di H0spital Kulim, di sini.

Ma.ngsa, Shahran Asri, 49, hanya mengetahui dirinya dija.ngkiti C0vld-19 selepas terba.bit kemaIa.ngan dengan sebuah kereta pada jam 7.30 pagi di Jalan Naga Iilit, Padang Serai, dekat sini, Isnin lalu.

Jang.kitan vi.rus itu disedari sejurus dia tiba di w.ad kecem.asan sebeIum sari.ngan mendapati pekerja kiIang terbabit p0sitif C0vld-19.

Ketua PoIis Daerah Kulim, Superintendan Sazalee Adam, berkata dalam kemal.angan itu, sebuah PER0DUA Kancil dipandu wanita berusia 25 tahun hiIa.ng kawaIan lalu terba.bas dan masuk ke Ialuan bertenta.ngan sebelum berte.mbung dengan m0tosikal ditun.ggang ma.ngsa.

“Sias.atan mendapati pemandu kereta terbabit dikatakan cuba mengeIak kenderaan lain di hadapannya sebelum dia hiIa.ng kawaIan dan meIan.ggar m0tosikal ma.ngsa.

“KemaIa.ngan itu menyebabkan kedua-dua mereka ced.era dan dike.jarkan ke h0spital untuk raw.atan Ianjut,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Sazalee berkata, pemandu kereta menga.Iami cede.ra ringan dan sa.kit di kep.aIa, manakala Shahran pula pa.tah ka.ki kanan.

“Bagaimanapun, sebaik tiba di h0spital, petugas yang melakukan sari.ngan mendapati penu.nggang m0tosikal itu p0sitif C0vld-19.

“Berikutan itu, penun.ggang mot0sikal terbabit terus dimasukkan ke wa.d pesa.kit C0vld-19 untuk rawa.tan Ianjut,” katanya.

Bagaimanapun, beliau berkata, ma.ngsa disahkan menin.ggaI dunia pada jam 10.30 malam tadi disebabkan c0vld-19.

Salam tak. ziah, Allah lebih sygkan ar.wah. Semoga ar.wah ditempatkn bersama orang yg soleh. Al fatihah.

Sumber : bh / db0ngk4r via majalah-utusan.

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘4hari Bert4rung Nyaw4’ Lelaki Pat4h Kaki Akib4t Kemal4ngan Menlnggal Dunia Kerana C,19."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*