F0t0 Kanak-K4nak Berusia 2 Tahun Lek4 Bermain Di sekeIiIing Pus4ra Ayah Dan Ibunya Und4ng Seb4k

Melihat anak kecil kehiI4ngan ibu bapa adalah sesuatu yang sangat menyed!hkan. Lebih-lebih lagi ketika itu mereka masih belum menyedari bahawa pus4ra yang kerap diz1arahi adalah milik ibu bapa tercinta.

Pernah tuIar sebelum ini

Kisah pas4ngan suami isteri yang m4ut ak1bat kemaI4ngan jalan raya beberapa bulan lepas am4t meny3ntuh hati berikutan meningg4lkan se0rang ank kecil berusia lebih kurang 2 tahun.

Z1arah pvsara ibu ayah

Menerusi satu perk0ngsian yang dibuat oleh bapa saudara kanak-kanak tersebut, dia telah memvat naik beberapa gambar anak saudaranya yang berusia 2 tahun bermain di sekeliling pvsara ayah dan ibunya.

Tak nak balik Iek4 bermain

Menurut Azuan Samsuddin, anak saudaranya yang bernama Muhammad Arfan Ziqri dilihat seolah-olah ingin bercakap dengan ibunya. dia juga kelihatan am4t merindui allahyrham ibu bapanya kerana tdak mahu berganjak apabila diajak pulang.

Besar uji4n untuk ank sekecil ini

Perk0ngsian yang dibuat oleh Azuandi Faceb0ok miliknya telah mengvndang seb4k warganet yang melihat p0sting tersebut.

Masing-masing telah menyuarakan rasa sedlh diatas apa yang berlaku dan mendoakan agar anak kecil itu membesar sebagai insan yang hebat.

Semoga membes4r menjadi an4k yang berbakti

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "F0t0 Kanak-K4nak Berusia 2 Tahun Lek4 Bermain Di sekeIiIing Pus4ra Ayah Dan Ibunya Und4ng Seb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*