”Alhamdulillah untung dapat.. VIDEO 28 Tahun Setia Berkhidmat Di Stesen Miny4k, Majik4n Hadiahkan Pakej Umrah

Siapa sangka khidm4t yang diberikan oleh se0rang wanita selama 28 tahun bekerja di sebuah stesen miny4k dibalas dengan hadiah pakej umrah oleh m4jikan sebagai tanda pengh4rgaan.

Kerja dari tahun 90-an

Menerusi perk0ngsian pengguna Tiktok @siti5847, dipercayai pemilik sebuah stesen miny4k, dia menghadiahkan pakej ibadah umrah,

kepada pekerja yang dikenali sebagai Sapuan, 59 tahun yang telah berbakti selama 28 tahun di sebuah stesen miny4k di Pendang, Kedah.

Dalam vide0 tersebut, dik0ngsikan f0to-foto Sapuan bersama beberapa individu lain di dalam pes4wat, dan beberapa lokasi lain di Makkah.

Video:

Dalam vide0 tersebut, dik0ngsikan f0to-foto Sapuan bersama beberapa individu lain di dalam pes4wat, dan beberapa l0kasi lain di Makkah.

” Staf paling lagenda di stesen miny4k Petronas Pendang. Long Servis Reward (Anugerah Pekerja Paling Lama Berkhidmat) ‘Pakej Umrah’ kepada beliau.” Tulisnya di ruang kapsyen.

Perk0ngsian vide0 tersebut mendapat pelbagai reaksi p0sitif netizen yang memuji majikan terbabit kerana menghargai pekerja yang setia,

selain ada yang mengakui sudah lama mengenali makcik Sapuan, dan berkata wanita itu telah bertugas di stesen miny4k berkenaan sejak tahun 1992 lagi.

Komen netizen:



Sumber: Oh Bulan via Malaysia Post

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "”Alhamdulillah untung dapat.. VIDEO 28 Tahun Setia Berkhidmat Di Stesen Miny4k, Majik4n Hadiahkan Pakej Umrah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*