Pok0k tumbang akbat angin kenc4ng, 12 kereta r0sak kena hemp4p

HUJAN lebat dan angin kenc4ng yang melanda beberapa kawasan di selangor pada petang isnin, mengakibatkan 12 kenderaan r0sak akib4t dihemp4p tiga batang pokok.

Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Selangor, Norazam Khamis berkata, kejadian tersebut berlaku di parkir kereta di Cyber​​​​Valley, Cyberjaya.

Ujar beliau, pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 5.27 petang sebelum 14 anggota b0mba bersama pasukan Skuad Pantas Majlis Perbandaran Sepang (MPSepang) bergegas ke lokasi kejadian.

Menurutnya, pasukan tersebut tiba di lokasi kejadian pada jam 5.36 petang dan memulakan kerja-kerja memotong pokok yang diletakkan di atas kenderaan-kenderaan tersebut.

“Kejadian melibatk4n tiga batang pokok dengan ketinggian 12.2 meter menghempap ​​12 buah kenderaan di kawasan parkir kereta.

“Kerja-kerja memot0ng pokok-pokok tersebut dan mengalihkannya ke tempat yang dilakukan oleh pihak bomba dibantu oleh anggota Skuad Pantas MPSepang.

“Tiada mangsa terlibat,” katanya dalam satu laporan pada Isnin.

sumber: Sinar harian via mstar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Pok0k tumbang akbat angin kenc4ng, 12 kereta r0sak kena hemp4p"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*