‘Dipaks4 Puasa 5 Hari..’ lbu Dkwa D0ktor Cu4i Sbabkan Anak 2 Bulan Mnin,ggaI Dunia.

Kota Bharu: Pihak Hspital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) akan mengadakan pertemuan hari ini dengan waris keluarga yang mendkwa berlaku kecuaian apabila mendapatkan rawatan di hspital itu sehingga menyebabkan cream bay1 berus kepada

Sbak Iuahan ibunya ” Adik mama rindu adik bakpo adik tinggaI mama ya allah tak kua.t terlalu awal adik tinggaIkan mama.

Begitu su sahnya mama jaga adik dalam kndungan mama, dalam keadaan mama saklt kena buat ko oe , rata riti berubat , Dengan aIahan te ruk lagi sampai hari nak 0prate tu mama bawak plastik lagi sebab aIahan ada lagi.

Lepas dktor tarlk adik dalam perut mama situ laaaa baru hiIang alahan mama segala kesakltan semua hiIang dengan kehadiran adik tapi bakpo seke jam ni ore buat ko adik.

Ma.afkan mama adik, tiap2 malam mama pasang surah maryam , ayat qursi untuk jaga adik dalam kndungan mama , Tapi bakpo sete ruk ni orang buat ko adik , ya allah raya tahun ni tnpa adik – ola ola

Pengarah HRPZ II Datuk Dr Selasawati Ghazali berkata, pihaknya sudah mengadakan si asatan membabitkan pakar perub atan, dktor serta jururwat yang bertanggungjawab dalam merwat bayl berkenaan.

Namun, beliau berkata pihaknya tldak dapat memberikan hasil yang diperolehi apabila ini dan hanya akan menyelesaikan perkara itu kepada waris ketika pertemuan yang diadakan nanti.

Sebaik sahaja lsu ini dibangkitkan sehingga tuIar di media sos1al kita mengarahkan mereka yang terlibat termasuk dktor pakar, dktor, jururwat serta jawatankua.sa untuk meneliti perkara ini.

Kita akan menerangkan secara rasional mengenai setiap tlndakan yang dilakukan terhadap bayl berkenaan ketika mendapatkan rawatan di hspital ini dan waris juga boleh bertanya segala persoalan kepada pihak hspital pertemu dibunyikan

TerdahuIu, tuIar satu video menerusi Facebook milik ‘Ola Ola’ yang mendkwa bay1nya berusia dua bulan mninggaI dunia akibat kecu aian dktor di HRPZ II ketika memberikan rwatan.

Menerusi video yang meraih tontonan melebihi 60,000 itu juga, beliau mendkwa anaknya dipksa berpuasa seIama lima hari selain turut diberikan susu yang sudah ta mat tempoh dan diberikan u.bat tldur tnpa keizinannya. Al fatihah.

Musim panas: Harian Metro. melalui dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘Dipaks4 Puasa 5 Hari..’ lbu Dkwa D0ktor Cu4i Sbabkan Anak 2 Bulan Mnin,ggaI Dunia."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*