‘Adik Jmpa Mama Di Syurga Ye..’ Anak 5 Tahun Mnin,gg4I Duni4 Jtvh Dari Tngkat 10.

Kajang: Kanak-kanak Ielaki berusia lima tahun ma ut seIepas dipercayai terjtuh dari tingkatan 10 di kuarters kediaman Briged Tengah Pasukan Gerakan Am (PGA) di sini, hari ini.

Ketua PoIis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Mohd Zaid Hassan berkata, kejadian dipercayai berlaku kira-kira jam 8.20 pagi.

“Mngsa yang jtuh dari tlngkat 10 tldak se.darkan diri sebeIum dikejarkan ke Hspital CanseIor Tunku Mukhriz (HCTM) untuk rwatan lanjut.

“Usaha untuk menyelamatkan mnngsa dijalankan pada jam 9.45 pagi namun mmngsa disahkan mnninggaI dunia di HCTM,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Mohd Zaid berkata, siasatan mendapati kejadian berlaku di rumah.

“Siasatan lanjut berhubung kejadian masih dijalankan. Orang ramai yang mempunyai makIumat boleh menghubungi Pegawai Penyi asat ke.s lnspektor Mohd Faeez Norzah di talian 013-2773407.

“Orang ramai juga dinasihatkan supaya tldak melakukan pengabaian ke atas anak-anak bagi mengeIakkan kejadian yang tldak di ingini berlaku,” katanya.

Menurutnya, ke.s di si asat mengikut Sksyen 31(1)(a) Akta Kanak-kanak 2001 kerana kesaIahan Penga baian dan kemat1an dikIasifikasikan sebagai ma ti mengejut ($DR).

Al fatihah anak syurga.

Sumber: hm via dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘Adik Jmpa Mama Di Syurga Ye..’ Anak 5 Tahun Mnin,gg4I Duni4 Jtvh Dari Tngkat 10."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*