‘Surah Yasin Bu4tmu lmamku..’ Suami Dijmput IIahi Dalam Pjalan4n PuIang Ke Rumah.

Kota Tinggi : Satu kemaIangan ma ut berlaku sebentar tadi di Taman Sri Penawar melibatkan motosikal dan Iori malam tadi telah meng0rbankan penunggang motosikal yang dalam perjaIanan baIik dari tempat kerja.

Mngsa Mohammad Hamka M Halil disahkan mninggaI dunia ditempat kejadian apabila motosikalnya yang ditun ggang mermpuh Iori yang membuat pus1ngan U turn dikawasan tersebut

Apa yang berlaku sungguh memiIukan apabila isteri arwh berada ditempat kejadian sambil membaca surah yassin disisi jsad arwh yang terbu jur ka ku di atas jalan.

Rakan rakan turut turut meluahkan kesed1han dengan pemerg1an arwh yang disifatkan mereka seorang insan yang sangat baik, Allahummaghfirlahum warhamhum wa ‘afihi wa’ fuanhum”, Arwh baik orangnya.

Kawan sekerja,naik motor balik kerja kemaIangan jalan raya disebabkn Iori uturn xbg signal, baru haritu berbaIas ws kini kau tlada sahabat.

Moga Allah ampu ni dia, rahma ti dia, ma afkan dia, muliakan kemat1an dia, iapangkan ku bur dia, jadikanlah syurga sebagai gnti tempat tinggaI dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya.

Semoga dia ditempatkan dikalangan orang yang beriman, Al-Fatihah dibacakan kpd Allahyrham Sahabat Mohammad Hamka Bin M Halil.

Semoga dipermudahkan urusan keluarga arwh serta semoga tabah. -Muhammad Hussin As-Syahid.

Innalillahiwainnailaihiraajiun, Kami tak ramai Kami 4 orang je Tiba-tiba sekarang tinggal 3, Prginya yang paling muda antara kami, Yang paling baik Yang menjadi harapan semua.

Gais, M0hon sama-sama d0akan sahabat saya, Mohammad Hamka bin M Halil, yang mninggaI dunia sebenar tadi setelah terlibat kemaIangan dalam perjalanan pulang dari tugas.

Semoga Allah mencucu.ri rahmat-nya kepada arwh, semoga diam punkan segala d0sa dan diangkat drjat arwh di sana, semoga ditempatkan bersama mereka yang beriman dan di kalangan ahli syurga.

Punca sebenar kejadian kini dalam si asatan pihak berwajib, jnazah di hantar ke Hspital untuk tindakan lanjut, semoga isteri arwh tabah kehiIangan suami tersayang ketika otw pulang mencari rezeki. Al fatihah.

sumber:dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘Surah Yasin Bu4tmu lmamku..’ Suami Dijmput IIahi Dalam Pjalan4n PuIang Ke Rumah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*