Keluar Rumah, Tapi Lupa Bawa Kunci, Lelaki Ini Tunjuk Skill Masuk Melalui Pagar.

Apa yang korang akan buat kalau dah lewat malam baru balik rumah, tapi p1ntu p4gar terkvnci?

Biasalah, zaman muda mud1 ni mesti seronok kalau kawan-kawan aj4k lepak kan? Tambah pula, bila dah lama sangat tak jumpa. Tapi, boleh jad1 kalau terlampav $eronok lepak sampai lupa nak bawa kunc1 rvmah. Lagi-lagi bila dah sampai rumah, semua ahli keluarga dah masuk t1dur.

Memang gel4bah lah j4wabnya, dah la waktu mal4m pula tu, dah lewat satu h4l…

Tetapi, ada satu v1deo yang dik0ngsikan di TikTok baru-baru ini mendapat perhat1an orang ramai kerana lelaki dalam v1deo itu telah menvnjukkan satu cara yang terbaik untuk dilakvkan kalau terkunc1 depan rumah.

Mana taknya, melalui POV pem1lik ak4un T1kTok itu, lelaki itu pada awalnya memer1ksa terlebih dahulu sama ada pag4r rvmahnya berkvnci ataupun tidak. $ebaik sahaja dapat tahu yang p1ntu p4garnya terkunc1, lelaki itu terus mel4ngkah dan masuk di cel4h p4garnya. W0w, heb4tnya kamu!

“Mmg p4gar tu khas untuk dia ke apa? Muat muat pulak tu ahahaha” – Net1zen di bahag1an k0men.

Full Pagar

Ada juga k0men yang meng4takan bahawa dia seperti sudah biasa l4kukan ak$i itu kerana dia dilihatkan tidak ter4gak-ag4k untuk masuk di cel4h-cel4h p4gar itu. Lelaki itu juga b0ngkokkan bad4n seperti boleh meng4gak ket1nggian yang sesuai untuk d1rinya.

Haa, korang yang lain jangan pula cuba-cuba buat mac4m ni kalau ra$a tak boleh lepas tau… Bukan apa, r1sau ter$angkut pula, satu h4l lagi nak ken4 c4ll b0mba mal4m-m4lam bvta…

 

Sumber: TikTok

Be the first to comment on "Keluar Rumah, Tapi Lupa Bawa Kunci, Lelaki Ini Tunjuk Skill Masuk Melalui Pagar."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*