“Beli Moto Baru Bang”- Lelaki Kejut Kucing Tidur Di Motor, Reaksi Mereka Pula Und4ng Ketawa.

Kucing memang selalunya suka tidur di mana-mana sahaja dan tidak kisah sekiranya tempat tersebut adalah milik mereka mahupun tidak. Sama macam gel4gat dua ekor kucing ini yang dilihat dengan selambanya t1dur di m0tor kepunyaan lelaki ini.

Apa yang menar1k perhatian ialah reak$i mereka yang kembali menyambung t1dur sewaktu dikejvtkan oleh lelaki tersebut. Reak$i mereka ini turut mencu1t hati net1zen di mana v1deo tersebut juga mera1h hampir setengah juta t0ntonan setakat ini.

Di dalam v1deo yang dik0ngsikan ini, lelaki itu dilihat menuju ke motorsikalnya di mana kelihatan dua ekor kucing yang sedang nyenyak tidur di situ. Lelaki itu kemudiannya mengejvtkan kucing tersebut memandangkan dia perlu keluar dan menggunakan motor tersebut.

Sebaik sahaja dikejvtkan, kucing tersebut hanya memandangnya dengan reak$i yang $elamba dan langsung tidak t4kut atau melar1kan diri. Lebih melvcukan, mereka juga kembali meny4mbung t1dur semula seolah-olah tidak kisah dengan apa yang berl4ku.

motor

Malah lelaki itu juga turut sama berdekah melihat reaksi selamba dari kucing itu yang masih memilih untuk tidur di situ. Melihatkan gayanya mengejutkan kucing itu, netizen turut berseloroh gayanya itu seolah-olah sedang mengejutkan rakan sendiri yang tengah tidur.

Di ruangan komen, reaksi selamba dari kucing itu turut menghiburkan netizen yang menonton. Malah ada yang berseloroh meminta lelaki itu membeli motor yang baru sahaja memandangkan motornya itu telah menjadi hak mereka.

“Dah macam gerak member masuk kelas.”

kucing

“Sambung tidur balik yang tak tahan tu…”

lelaki

“Bawak je sekali haha susah betul nak bangun tu.”

komen

“Benda boleh tidur buat apa nak bangun.”

tik tok

 

 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Beli Moto Baru Bang”- Lelaki Kejut Kucing Tidur Di Motor, Reaksi Mereka Pula Und4ng Ketawa."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*