“Amboi Kau Dik”- Baby Baru Lahir Beri Jelingan ‘M4ut’ Bila Dengar Member Katil Sebelah Nangis.

Bayi baru lahir sememangnya menyejvkkan hati para ibu yang meng4ndungkan mereka selama sembilan bulan. Iyalah, sudah tentu para ibu tidak sabar mahu melihat bagaimana rupa anak mereka bukan? Bukan itu saja, bak kata orang, bayi yang baru lahir juga mempunyai bau syurga yang membuatkan sak1t bert4rung nyawa h1lang.

Namun, lain pula dengan s1tuasi seorang wanita ini apabila dia mendapat r4kaman reaks1 muka $pontan bay1nya yang baru saja lahir telah mencur1 tvmpuan ramai.

 

Baru je lah1r, tapi dah panda1 jel1ng member $ebelah. Menerusi v1deo yang dimuat naik oleh @aliaaaaamn, kelihatan dia sedang mer4kam muka bayinya yang baru lahir itu. Muka bayi yang comel itu masih kemer4h-mer4han. Betul-betul ‘fre$h from 0ven’.

Tetapi, apa yang mencu1t hati adalah apabila anaknya itu terdengar bayi kat1l sebelah menangis dengan kuat telah membuat reak$i muka yang tidak terj4ngka.

Anaknya dilihat sempat member1kan jel1ngan m4ut kepada kawan sebelah menunjukkan tanda dia tidak selesa dan seolah-olah ingin memarah1 bayi di katil sebelah itu.

Lihat vide0 penuh itu di bawah:

VIDEO PENUH

“Maybe yang bi$ing tu pakwe dia nanti. Haha jelingan tajam dia bagi” – Net1zen

Video berken4an ternyata mencu1t hati ramai sehingga mendapat 1.1M views, 173.8K likes dan 2.9K sh4res di TikTok.

Ha$il t1njauan di rvangan k0men pula mendapat1 r4ta-rata net1zen meletakkan dialog bayi itu kononnya apa yang dia cuba katakan melalui ek$presi mukanya.

Berikut di bawah adalah antara k0men menarik daripada netizen di TikT0k:Budak sebelah “nangis”.

Baby:”Macam dia sorang je baby kt sni”

Sumber: Seismik via tiktokaliaaaaamn

Be the first to comment on "“Amboi Kau Dik”- Baby Baru Lahir Beri Jelingan ‘M4ut’ Bila Dengar Member Katil Sebelah Nangis."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*