“5 Tahun Dikejar” – Wanita Melvtut Depan Lelaki Di Tempat Awam, Rayu Supaya Berhenti Dari ‘Mencintainya’.

Cinta tak boleh dip4ksa…

Baru-baru ini, tul4r vide0 di med1a $osial menunjukkan seorang wanita dari China dilihat sanggup berlutvt dan ber$ujud di depan seorang lelaki.

Dalam v1deo tersebut, dapat dilihat juga di sebelah pa$angan ini ada $ejambak bunga terb1ar di atas lanta1. Dapat dilihat gaya wanita tersebut yang merayv sambil berulang kali ber$ujud kepada lelaki tersebut.

Menurut Mothership, $aksi di tempat kejad1an mengat4kan yang lelaki tersebut telah mengej4r wanita tersebut $elama lima tahun dan sering menyatakan rasa c1ntanya kepada wanita itu.

 
Namun, lelaki ini dikatakan tak pernah putu$ asa dan tak mengh1raukan walaupun berkali kali dir3ject. Akhirnya selepas tak t4han sering diekor1 dan dig4nggu, wanita ini kemudiannya mer4yu kepada lelaki tersebut untuk berputu$ asa.

Lap0ran dari berita di China juga mengat4kan yang wan1ta itu turut menjer1t mem1nta lelaki itu melepa$kannya.

Tolonglah lepaskan saya!!!”

Bagaimanapun, re$pon lelaki itu tak ditvnjukkan melalui vide0 yang tvlar tersebut dan tak dapat dipa$tikan sama ada lelaki tersebut telah berhent1 mengej4rnya atau pun tidak.

Beberapa net1zen di sana telah memberikan pelbagai reak$i mengena1 v1deo ini, ada yang mengatakan lelaki ini patut mengh0rmati perm1ntaan wanita tersebut dan tak g4nggunya lagi namun ada juga yang rasa wanita itu patut beri pelvang kepada lelaki tersebut.

Korang rasa macam mana? Kalau dah sampai melvtut depan publ1c mac4m ni, memang betul-betul tak t4han dah.

Be the first to comment on "“5 Tahun Dikejar” – Wanita Melvtut Depan Lelaki Di Tempat Awam, Rayu Supaya Berhenti Dari ‘Mencintainya’."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*