“Baru Nak Sedih”- Ramai Berdekah Lihat In$iden Beg Kakak Menggel0ngsor Di Tangga Eskalator.

Mengerj4kan ibadah umrah adalah suatu perkara yang sangat dirindui oleh umat islam di seluruh negara. Kini, perjalanan untuk menunaikan umrah sudah pun diben4rkan dengan $yarat anda haruslah mendapat vaks1n yang lengkap. Pasti ramai yang tidak sabar kan? Iyalah, selepas satu tahun lebih ditangguhkan akhirnya mereka memben4rkan kembali pelancong luar dengan $yarat yang lebih ket4t.

Dalam sebuah v1deo yang tul4r di Twitter , seorang gadi$ berk0ngsi perjalanan umrah kakaknya yang pada mulanya sedih bertvkar menjad1 ins1den lvcu.

Baru nak bye-bye kakak sekali beg pula terj4tuh. Menerusi v1deo tersebut, kelihatan seorang wanita dan seorang lelaki sedang berada di KLIA. Difahamkan, mereka berdua ingin pergi untuk menunaikan umrah.

Namun, semasa adiknya sibvk mer4kam dan mengucapkan selamat tinggal, wanita itu dengan tidak $engaja terlepas bagasi di tangannya sehingga menyebabkan beg itu menggel0ngsor turun dari e$kalator.

Lihat v1deo penuh itu di bawah:

Situasi membuatkan keluarga wanita itu tergel4k kerana tidak tahan lucu dengan kejad1an itu.

 

Bag tuh tak sabar nak travel. Dah lama tak travel.

Komen Netizen:

 

Sumber: Seismik

Be the first to comment on "“Baru Nak Sedih”- Ramai Berdekah Lihat In$iden Beg Kakak Menggel0ngsor Di Tangga Eskalator."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*